فوری/ شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک پارسیان با اقساط 5 میلیون تومان

بانک پارسیان به منظور حمایت از مشتریان حقیقی و حقوقی خود طرح تسهیلاتی به نام «امتیازی» را تدارک دیده است. حداکثر سقف این تسهیلات برای افراد حقیقی به 300 میلیون تومان و برای افراد حقوقی به 750 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، حقیقی‌هایی که مشتری بانک پارسیان هستند، امکان استفاده از وام 300 میلیونی این مجموعه با کارمزد چهار درصد را دارند. این تسهیلات به هیچ عنوان سودی ندارد و در قالب قرارداد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه فرصت بازپرداخت دارند. هر قسط این وام با توجه به شرایط مذکور، 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود این تسهیلات 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن به 336 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بانک پارسیان از چه زمانی فعالیت خود را آغاز کرد؟

بانک پارسیان مورخ بیست و ششم شهریورماه 1380 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرد و از اسفندماه همان سال به صورت رسمی مشغول به کار شد. این بانک با اهداف توسعه اقتصادی از طریق گسترش فعالیت در بخش صنایع، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم آوردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین، همچنین تامین مالی برای برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه در نظر دارد تا با تداوم فعالیت و به روزرسانی خدمات به بانک اول ایران در سهم بازار داخلی، بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور بین بانک‌های خصوصی، برترین در گستره خدمات بانکی پیشرفته و رضایت حداکثری برای تمام ذی نفعان تبدیل شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فوری/ شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک پارسیان با اقساط 5 میلیون تومان

  1. حسن صادقی گفته:

    سلام منظور از ضامن رسمی مورد نظر بانک دقیقا چیه؟یه کم بیشتر توضیح میدید؟و آیا بدون سپرده میدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز