جزییات دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک تجارت

تور لحظه آخری-کاماپرس

افرادی که مایل به دریافت وام خرد ازدواج بوده و جزو مشتریان بانک تجارت محسوب می‌شوند، امکان درخواست برای تسهیلات «زوج مهر» این مجموعه را دارند. مبلغ این وام کم بوده و حداکثر به 30 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک تجارت به منظور راحت‌تر شدن و تسهیل امر ازدواج و فراهم کردن جهیزیه و پرداخت بخشی از مخارج این امر، طرح زوج مهر را ارائه کرده است.

افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و مایل به دریافت تسهیلات خرد بانک تجارت هستند باید در یکی از مجموعه‌های آن سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

سود این تسهیلات حداکثر 15 درصد بوده و مدت زمان پرداخت اقساط آن 36 ماه اعلام شده است. براساس این طرح مشتریان تنها امکان خرید لوازم مورد نیاز را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت دارند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح پاکشوما و انتخاب الکترونیک هستند و افراد امکان خرید محصولات و کالاهای بادوام را از این فروشگاه‌ها دارند. مشتریان به منظور دریافت این وام ابتدا باید رسید خرید کالا را به شعبه مورد نظرشان تحویل دهند. سپس با ارائه مدارک هویتی و موارد ذکر شده امکان دریافت تسهیلات برای خرید کالای مورد نظر خود را خواهند داشت.

مبلغ اقساط وام طرح زوج مهر چه مقدار است؟

افراد با شرایط ذکر شده اعم از سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، باید هر ماه 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات به 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز