جزئیات غرق شدن خودروهای خارجی در خلیج فارس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

صیح امروز یک کشتی حامل خودرو اماراتی در آب‌های خلیج فارس غرق شد. نهادهای مربوطه ایرانی بلافاصله بعد از گزارش این موضوع، نیروهای امدادی و ناجی را از راه‌های زمینی و دریایی به محل غرق کشتی فرستادند تا سرنشیان باقی مانده کشتی را نجات دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صبح امروز شناور مضطر اعلام کرد کشتی مذکور واژگون شده و سرنشینان آن هم در آب‌های خلیج فارس افتادند. بر اساس اطلاعات دقیقی که نادر پسنده، مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرده، ساعت 3 صبح امروز، مرکز هماهنگی اضطرار دریایی شهید رجایی با ام‌آرسی‌سی بوشهر تماس گرفت و این اتفاق را گزارش داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته پسنده، در این گزارش اعلام شد که دستگاه هشدار اضطرار یک کشتی به اسم السلمی در موقعیت 35 مایلی عسلویه فعال شده است. بعد از دریافت این گزارش، هماهنگی‌های لازم سریعا صورت گرفت و با تایید اتفاق و تعیین موقعیت کشتی سانحه دیده، امداد رسانان وارد عمل شدند.

راز آسمان پایتخت

آمار نجات یافتگان کشتی اماراتی تا این لحظه

ساعت مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرده که از طریق ارتباط و رله مکالمات مشخص شده که شناور به دلیل نامناسب بودن وضعیت دریا، تعادل خود را از دست داده و هنوز 30 نفر از پرسنل کشتی روی آن بودند که این اتفاق رخ داد.

طبق آخرین اطلاعات، وضعیت جوی دریا به شدت متلاطم بود که باعث غرق کشتی اماراتی حامل خودرو شد. هنوز از جزئیات خودروهایی که در این کشتی بودند و مجموع ارزش آن‌ها، اطلاعاتی در دست نیست و خسارات وارد شده هم مشخص نشده است.

با توجه به اقدامات انجام شده توسط ارگان‌های ذی ربط ایران، تا این لحظه 29 نفر از پرسنلی که در کشتی باقی مانده بودند توسط شناورهای ناجی نجات پیدا کردند.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز