جذاب ترین قاب لاکچری دور طلایی برای گوشی‌های شیائومی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قاب لاکچری دور طلایی به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت بالایی که دارد، گزینه‌ای مناسب برای محافظت از انواع تلفن همراه است. قیمت بالای خرید و تعمیرات موبایل دلیل مهمی برای استفاده از انواع گارد گوشی است.

در این گزارش کاماپرس انواع قاب لاکچری دور طلایی برای پرطرفدارترین گوشی‌های شیائومی را معرفی می‌کند.

قاب پافری لاین طلایی گوشی ردمی نوت 10

این قاب پافری دور طلایی بوده و خطوط براق زیبایی در طراحی آن به کار رفته است. این گارد یک آویز زیبا با طرح شکوفه دارد که جلوه‌ای دو برابر به آن بخشیده است. محافظ لنز به کار رفته در گارد گوشی ردمی نوت 10 باعث شده تا هنگام افتادن گوشی و یا وارد شدن ضربه به آن آسیبی به دوربین وارد نشود. قیمت این محصول در سایت آرکافون با تخفیف 26 درصدی 145 هزار تومان است.

قاب شیائومی-کاماپرسقاب لاکچری دور طلایی برای گوشی پوکو ایکس 5 پرو

این محصول در رنگ‌های یاسی، آبی، شیری، مشکی، کالباسی و سبز برای گوشی پوکو ایکس 5 پرو قابل خریداری است. دور تا دور حاشیه این گارد نوار طلایی داشته و در قسمت لنز نیز از این رنگ استفاده شده که جلوه قاب را بیشتر کرده است. این قاب که از برند مای کیس است، دارای محافظ لنز بوده و به دلیل انعطاف مناسبی که دارد به خوبی از گوشی محافظت می‌کند. قیمت قاب گوشی پوکو ایکس 5 پرو 185 هزار تومان است اما در سایت آرکافون با تخفیف 47 درصدی به قیمت 99 هزارتومان به فروش می‌رسد.

قاب شیائومی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

قاب لاکچری طرح خرسی گوشی ردمی 10 سی

طراحی این قاب بسیار خاص بوده و از یک خرس و نوشته لاتین طلایی برای جلوه بخشیدن به آن استفاده شده است. به علاوه در لبه‌های محصول و دور تا دور قسمت لنز نوار طلایی به کار رفته است. این قاب لاکچری دور طلایی از برند یونیک کیس بوده و رنگ آن مشکی است. گارد لاکچری دور طلایی گوشی ردمی 10 سی در سایت آرکافون شامل تخفیف 31 درصدی شده و با ارزش 145 هزارتومان به فروش می‌رسد.

قاب شیائومی-کاماپرس

گارد لاکچری دورطلایی ردمی نوت 8

این قاب از برند محبوب مای کیس بوده و وجه مشخصه آن آویز به شکل قلب است. داشتن محافظ لنز و انعطاف مناسب از ویژگی‌های این گارد است. رنگ و روی براق به اضافه لاین طلایی به کار رفته در این محافظ گوشی باعث زیبایی آن شده است. قیمت این قاب لاکچری دور طلایی در سایت آرکافون 145 هزار تومان است.

قاب شیائومی-کاماپرس

قاب طرح ژله‌ای گوشی ردمی نوت 11 اس

این گارد لاکچری دور طلایی مای کیس از جنس تی‌پی‌یو ساخته شده و ساختاری نرم و انعطاف‌پذیر دارد. علاوه بر این حجم و وزن پایین باعث شده تا بسیار خوش دست باشد. مواد اولیه مرغوب به کار رفته در قاب لاکچری دور طلایی عمر مفید آن را بالا برده و محافظ لنز یکی از نقاط قوت مهم این گارد به شمار می‌رود. این محصول با قیمت 59 هزار تومان و تخفیف 69 درصدی در سایت آرکافون به فروش می‌رسد.

قاب شیائومی-کاماپرس

خرید انواع قاب لاکچری از فروشگاه آرکافون

آرکافون فروشگاهی تخصصی در حوزه فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت است که انواع گارد گوشی‌های شیائومی، سامسونگ و اپل را عرضه می‌کند. محصولات این فروشگاه از برندهای مختلفی بوده و در طرح، رنگ و کیفیت تنوع بالایی دارد. در سایت این مجموعه به آدرس www.arka-phone.ir امکان خرید انواع قاب گوشی فراهم شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آرکافون
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز