جدید ترین کنسول بازی PS5 در بازار

کنسول بازی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کنسول پلی استیشن 5 به عبارتی بهترین کنسول بازی در ایران محسوب می‌شود، زیرا پرطرفدارتر است و بازی‌های آن راحت‌تر پیدا می‌شوند. این کنسول بازی نسبت به نسل قبلی PS4 از امکانات و ویژگی‌های جدیدتر و بهتری برخوردار است. خرید این کنسول بازی به دلیل کمیاب بودن در بازار برای علاقه‌مندان دشوار است.

کاماپرس در ادامه کنسول بازی پلی استیشن 5 ( PS5 Digital Edition ) مدل درایو دار، که جدیدترین کنسول بازی موجود در بازار است، معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

منو کاربری ساده‌

شاید بسیاری از افراد در مقایسه ظاهری PS5سونی با رقیب خود  کنسول ایکس باکس سری ایکس، محصول جدید مایکروسافت نتیجه بگیرند که این محصول قدرت کمتری دارد؛ در حالی که قدرت قطعات مختلف سخت‌افزاری به تنهایی تعیین‌کننده میزان قدرت کنسول بازی نیست. یکی از جدیدترین اقدامات سونی در ساخت این کنسول، طراحی جدید و جسورانه است که تا حد زیادی مورد استقبال طرفداران واقع شده است. این محصول به صورتی طراحی شده است که قابل استفاده افقی و عمودی است و ابعاد بزرگ‌تری نسبت به سری قبلی دارد. یکی از مزیت‌های این دستگاه شباهت منو آن به PS4 است، با این حال بعضی از موارد اضافی حذف شده تا کاربران استفاده راحت‌تری داشته باشند. کاربران می‌توانند به بازی‌های نصب‌شده در صفحات مختلفی دسترسی داشته باشند که یکی از ویژگی‌های مجبوب این مدل محسوب می‌شود. به طور کلای می‌توان نتیجه گرفت که تنظیمات این کنسول نسبت به PS4 راحت‌تر است.

کنترلرهای دوال سنس

سونی کنترلرهای جدید دوال سنس را با ویژگی‌های جدید برای نسل نهم کنسول‌های بازی خود طراحی کرده است. این کنترلرها دارای ویژگی هپتیک فیدک هستند  وباعث می‌شوند که گیمرها در طول بازی‌ همه جرکات و لرزش‌ها را به کمک محرک‌های دوتایی تعبیه‌شده در دسته، احساس کنند. همچنین محرک‌های تنش‌زا پویا نیز باعث می‌شود که کاربران برای انجام حرکات مختلف در بازی نیاز به وارد کردن میزان متفاوتی از انرژی داشته باشند و احساس واقعی‌تری در طی بازی داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

این کنترلرها در ابعاد بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی کنترلرهای دوال شاک سونی و با طراحی ارگانومی‌ عرضه می‌شوند که باعث خسته شدن دست در حین بازی نمی‌شوند. سادگی در لمس و استفاده از دکمه‌های این کنترلرها باعث شده است که انتخاب ایده‌آلی برای گیمرای علاقه‌مند به بازی‌های اکشن و شوتر باشد. برای اجرای بازی‌های جدید در این کنسول حتما باید از این کنترلرهای دوال سنس استفاده شود و برای استفاده از کنترلرهای قدیمی‌تر محدودیت‌هایی در بعضی از بازی‌ها وجود خواهد داشت. بازی رایگان Astro’s Playroom برای همه کنسول‌های PS5 در نظر گرفته شده است که کاربران به راحتی بتوانند با ویژگی‌ها و کارکردهای دوال سنس آشنا شوند.

 کنسول بازی PS5-کاماپرس

کیفیت بهتر و سرعت بالاتر

معماری حرفه‌ای‌تری که سونی برای این کنسول بازی در نظر گرفته است، علاوه بر امکان کارکرد دستگاه در محدوده مورد نیاز باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می‌شود. تصاویر با وضوح 4K و سرعت 30 فریم و 60 فریم و سرعت بازی بالاتر از حد انتظار از ویژگی‌هایی که کاربران از آن بهره‌مند خواهند شد. این کنسول عملکرد بی‌نقص و بدون تاخیر در بازی‌ها دارد. یکی از بزرگ‌ترین و بهترین ویژگی‌های پلی استیشن 5 داشتن حافظه خشک SSD است که باعث افزایش سرعت لود داده‌ها می‌شود. سرعت بالا SSD   و قدرت بالا پردازنده باعث می‌شود که گیمرها به راحتی از بازی بدون افت فریم لذت ببرند.

سیستم خنک‌کننده

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه سیستم خنک‌کننده پرقدرت و در عین حال کم‌صدا است. عملکرد منعطف پردازنده مرکزی و گرافیکی باعث می‌شود که دستگاه کمتر داغ کند و خنک‌کننده با توان کمتری کار کند. همچنین این دستگاه در هر دو حالت افقی و عموی قابل استفاده است.

ویژگی‌های سخت‌افزاری دستگاه

پردازنده مرکزی مورد استفاده در این دستگاه در شرکت AMD تولید شده و از نسل Zen2 است. این پردازنده هشت هسته‌ای قابلیت SMT یا فرکانس متغیر را نیز دارد. پردازنده گرافیکی36 واحد CU  را در خود جای داده است که در محیط پردازش 2.3 گیگاهرتز کار می‌کند. حافظه 825 گیگابایت در این دستگاه سرعت انتقال 5.5 گیگ در ثانیه در حالت خام را فراهم می‌کند که در حالت فشرده‌سازی شده برابر با 8 الی 9 گیگابایت خواهد بود.

کنسول بازی-کاماپرس

خرید PS5 از تک سیرو

فروشگاه تک سیرو کار دارای 16 سال سابقه در زمینه واردات و فروش کنسول‌های بازی و لوازم جانبی بازی است که کار خود را از سال 1386 آغاز کرد. تک سیرو سه شعبه خرید حضوری در تهران برای علاقه‌مندان به بازی دارد. فروشگاه اینترنتی این مجموعه در سال 1395 راه‌اندازی شد که امکان خرید و ارسال محصولات به سراسر کشور را برای علاقه‌مندان به گیمینگ فراهم کرده است. همچنین محصولات این مجموعه دارای 10 ر ز ضمانت بازگشت کالا هستند. علاقه‌مندان برای خرید PS5 می‌توانند به سایت اینترنتی تک سیرو به آدرس فروشگاه تک سیرو  techsiro.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تک سیرو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز