جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در ورامین

ورامین_کاماپرس
ژیوار

افزایش قیمت خانه در کلان‌شهرها خیلی‌ها را برای خرید و یا رهن و اجاره آپارتمان به سمت شهرهای اطراف سوق داده است. در این میان ورامین نیز به دلیل نزدیکی به تهران تقاضای بالایی دارد و البته قیمت رهن و اجاره آپارتمان در ورامین نیز متاثر از کلانشهر تهران با نوسان بالایی روبروست.

کاماپرس در این گزارش، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در ورامین را بررسی کرده است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌ 70 متری در ورامین

یک واحد آپارتمان ساخت سال 1397 دو خوابه با آسانسور و پارکینگ و انباری واقع در طبقه 4 را می‌توان با 300 میلیون ودیعه و ماهی 1 میلیون و 500 هزار تومان اجاره کرد.

آپارتمان دیگری در خیابان اسماعیلی ورامین با متراژ 70 و دو خوابه، سال ساخت 1395 بدون پارکینگ با 200 میلیون پول پیش و ماهی 700 هزار تومان قابل اجاره است. این واحد دارای آسانسور و انباری و کمد دیواری بوده و دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

یک واحد دیگر ساخت سال 1385 تخلیه آماده اجاره دادن است. این واحد را می‌توان با 200 میلیون ودیعه و ماهی 2 میلیون و 500 هزار تومان اجاره کرد. این واحد آسانسور و پارکینگ و انباری ندارد و تک خواب است. کف سرامیک، کاغذدیواری، کابینت ام دی اف و کمد دیواری از ویژگی‌های این ملک است.

یک واحد 70 متری ساخت سال 1390 در طبقه دوم با 350 میلیون تومان قابل رهن کامل است. این واحد آسانسور و پارکینگ ندارد. سرویس بهداشتی داخل حیاط‌خلوت و پشت اتاق‌خواب است و حمام داخل اتاق‌خواب قرار دارد.

ورامین_کاماپرس

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری دیگر ساخت سال 1395 و یک خواب 120 میلیون پیش با ماهی 6 میلیون و 500 هزار تومان آگهی شده است. این واحد آسانسور و انباری نداشته و فقط پارکینگ دارد.

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری ۲ خواب ساخت سال 1390 با پارکینگ و انباری را با ودیعه 100 میلیون تومانی و ماهی 8 میلیون می‌توان اجاره کرد. این واحد طبقه سوم بدون آسانسور است.

آپارتمان ۷۰ متری ۲ خوابه فرزانگان و مخابرات ورامین ساخت سال 1396 با آسانسور و انباری بدون پارکینگ با 330 میلیون تومان قابل رهن کامل است. کف سرامیک و کابینت ام دی اف هم دارد.

آپارتمان 70 متری دیگری در  ورامین با آسانسور و پارکینگ و بدون انباری برای اجاره آگهی شده است. این واحد در طبقه اول واقع‌شده و با 550 میلیون رهن کامل قابل اجاره کردن است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز