جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانپارس/ آذر 1402

خرید خانه در تهرانپارس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تهرانپارس از محله‌های مهم شرق تهران است. این محله به بزرگراه‌های زین الدین، شهید باقری، شهید یاسینی و سردار سلیمانی دسترسی دارد. از طرف دیگر تهرانپارس از نظر ناوگان حمل و نقل عمومی و دسترسی به خطوط اتوبوسرانی، بی‌آر‌تی و مترو نیز  وضعیت مناسبی دارد.

این محله از خدمات و امکانات رفاهی مانند بوستان‌ها و فضای سبز، مراکز خرید و مراکز درمانی به خوبی برخوردار است. قیمت آپارتمان در این منطقه بر اساس معیارهایی چون سال ساخت، موقعیت مکانی و امکانات ساختمان تعیین می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در تهرانپارس را معرفی می‌کند.

آپارتمان 80 متری دو خواب

یک آپارتمان ۸۰ متری دو خواب در تهرانپارس با قیمت ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۸۴، در حال حاضر صفر تا صد بازسازی شده است. آپارتمان ذکر شده در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

آپارتمان 80 متری نوساز

یک آپارتمان 80 متری نوساز در تهرانپارس ۶ میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان ساخت ۱۴۰۲در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. واحد مد نظر دارای دو اتاق خواب، نقشه خوب و روشنایی بی‌نظیر است. این آپارتمان از امکاناتی چون پارکینگ، انباری، آسانسور، کابینت های گلاس، هود و گاز رومیزی برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

قیمت آپارتمان 80 متری خوش نقشه

قیمت آپارتمان 80 متری خوش نقشه در تهرانپارس ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان دو خواب در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. این آپارتمان ساخت سال 88 از امکاناتی چون انباری، آسانسور و بالکن بهره می‌برد و دسترسی خوبی به خدمات و امکانات رفاهی دارد.

آپارتمان 80 متری دوبلکس

یک آپارتمان ۸۰ متری دوبلکس در تهرانپارس ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان ساخت سال ۱۳۸۲ بوده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. امکانات این آپارتمان شامل پارکینگ و انباری می‌شود. این آپارتمان خوش نقشه از دسترسی محلی خوبی برخوردار بوده و به وسایل نقلیه عمومی نزدیک است.

آپارتمان 80 متری کلید نخورده

قیمت یک آپارتمان ۸۰ متری کلید نخورده در تهرانپارس ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان دو خوابه بوده و در طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد. این واحد ساخت سال ۱۴۰۲ بوده و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانپارس/ آذر 1402

  1. حسین گفته:

    این قیمت‌ها را کجا آوردید پارسال پرسیدم خیابان ۱۵۴ شرقی تقاطع اول ازسمت فلکه اول نوساز را بالای ۱۲۰ میلیون زده بود اصلا با این قیمت هم دیگر چند سال ساخت نمیشه در فلکه اول خرید
    اگر ادعا دارن درست گفتن آدرس بدن خاک سفید هم دیگه نمیشه با این قیمت‌ها خرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز