آخرین قیمت آپارتمان 90 متری در پاسداران / آذر 1402

آخرین قیمت آپارتمان 90 متری در پاسداران در آإر 1402-کاماپرس

پاسداران یکی از محله‌های دنج و خوش آب‌وهوای شمال شرق تهران بوده که در منطقه 4 شهرداری واقع شده است. این منطقه به دلیل نزدیکی به بسیاری از بزرگراه‌ها ازجمله صدر و صیاد شیرازی، به سایر نقاط شهر دسترسی خوبی دارد. آپارتمان‌های پاسداران تنوع قیمت زیادی دارند، قیمت آپارتمان در پاسداران با توجه به متراژ، سن بنا و محل قرارگیری ساختمان تعیین می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در پاسداران را معرفی می‌کند.

آپارتمان 90 متری دو خواب در پاسداران

یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب در پاسداران با قیمت ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در طبقه اول ساختمان قرار دارد و در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. آپارتمان ذکر شده دارای یک اتاق خواب مستر، انباری، پارکینگ و بالکن کاربردی است. این آپارتمان در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی منطقه قرار داشته و به بزرگراه‌ها، مراکز خرید و خدمات رفاهی دسترسی مطلوبی دارد.

قیمت آپارتمان 90 متری کلید نخورده در پاسداران

یک آپارتمان ۹۰ متری کلید نخورده در پاسداران ۱۴ میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار داشته و دو خواب متوسط دارد. ساختمان مد نظر در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دارای لابی، سالن اجتماعات و سالن ورزش است. از دیگر امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 90 متری نوساز در پاسداران

یک آپارتمان ۹۰ متری نوساز در پاسداران با قیمت ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان یک خواب در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد. از امکانات این ساختمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، روف گاردن، لابی و سرایدار مقیم اشاره کرد. واحد ذکر شده همچنین خوش نقشه و بسیار نورگیر است.

آپارتمان 90 متری بازسازی شده در پاسداران

یک آپارتمان ۹۰ متری بازسازی شده در پاسداران ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه اول ساختمان قرار داشته و ساخت سال ۱۳۹۳ است. آپارتمان ذکر شده از امکاناتی چون پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن کاربردی برخوردار بوده و جزو آپارتمان‌های کاملاً نورگیر و بسیار خوش نقشه محسوب می‌شود.

آپارتمان 90 متری فول امکانات در پاسداران

یک آپارتمان ۹۰ متری فول امکانات در پاسداران با قیمت 10 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۸۴ است اما در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده است. واحد مد نظر در طبقه چهارم یک ساختمان ۵ طبقه قرار داشته و امکاناتی چون پارکینگ، انباری، دولاین آسانسور، لابی مبله و سرایدار مقیم دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز