جدیدترین قیمت آپارتمان 75 متری اطراف دریاچه چیتگر / آذر 1402

قیمت آپارتمان 75 متری در اطراف دریاچه چیتگر در آذر 1402-کاماپرس

دریاچه چیتگر با وسعت 130 هکتار در منطقه 22 تهران قرار دارد. در این منطقه برج‌هایی با امکانات عالی ساخته شده که طرفداران خاص خود را دارند. محدوده دریاچه چیتگر دارای وسعت زیاد و دسترسی عالی به بزرگراه‌های اصلی شهر تهران بوده که خود مزیتی مطلوب محسوب می‌شود. علاوه بر این، خدمات و امکانات رفاهی، مراکز خرید بزرگ و امکانات تفریحی خوبی در این منطقه تعبیه شده است. قمیت آپارتمان 75 متری در این محدوده تقریبا از 4 تا 6 میلیارد و 500 میلیون تومان متفاوت است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 75 متری در محدوده دریاچه چیتگر را معرفی می‌کند.

آپارتمان 75 متری خوش نقشه

یک آپارتمان 75 متری خوش نقشه در اطراف دریاچه چیتگر با قیمت 6 میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه ششم یک ساختمان 12 طبقه ساخت 1395 واقع شده است. واحد مدنظر دو خواب است و امکاناتی چون آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. این آپارتمان نورگیر در موقعیت مکانی خوبی واقه شده است.

قیمت آپارتمان 75 متری نورگیر

یک آپارتمان 75 متری نورگیر در اطراف دریاچه چیتگر با قیمت 6 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان دو خواب در طبقه نهم ساختمان واقع شده و ساخت 1390 است. آپارتمان مذکور به شاهراه‌های غرب دسترسی دارد و از امکانات کاملی چون پارکینگ و انباری سندی و آسانسور برخوردار است.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 75 متری یک خواب

قیمت آپارتمان 75 متری یک خواب در چیتگر 6 میلیارد تومان آگهی شده است. این آپارتمان ساخت سال 98 بوده و بسیار نورگیر و خوش نقشه است. واحد مدنظر در طبقه سوم یک برج 15 طبقه واقع شده و  از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت جادار و ویو خوب اشاره کرد.

آپارتمان 75 متری فول امکانات

یک آپارتمان 75 متری فول امکانات در چیتگر با قیمت 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان یک خواب بوده و در طبقه هفدهم برج قرار دارد. آپارتمان مدنظر ساخت سال 1400 است. امکانات آن نیز شامل پارکینگ، آسانسور، انباری، بالکن، اتاق مستر و لابی 24 ساعته است.

آپارتمان 75 متری دو خواب

قیمت یک آپارتمان 75 متری دو خواب در محدوده دریاچه چیتگر 5 میلیارد تومان تعیین شده است. این آپارتمان در طبقه آخر یک برج 12 طبقه واقع شده که در  سال 1394 ساخته شده است. آپارتمان ذکر شده از امکاناتی چون پارکینگ، انباری و آسانسور بهره می‌برد. این واحد خوش نقشه و نورگیر، در فاصله بسیار نزدیک به دریاچه قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 75 متری اطراف دریاچه چیتگر / آذر 1402

  1. روحالله رحمتی گفته:

    قیمت فعلا بالاست وقدرت خرید کم. نصف این قیمت می تونه وضعیت مسکن
    کشور بهبود ببخشه. که امید وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز