آخرین قیمت آپارتمان 75 متری در جوادیه / آذر 1402

جوادیه از محلات جنوب تهران در منطقه 16 است. خیابان‌های اصلی این محله فیروزآباد، نوری، ده متری اول، بیست متری جوادیه و ده متری دوم بوده و به واسطه بزرگراه‌های متعدد، دسترسی خوبی به مناطق دیگر شهر دارد. همچنین دسترسی به وسایل نقیله عمومی در این منطقه از شرایط خوبی برخوردار است. در حال حاضر قیمت آپارتمان 75 متری در جوادیه از 3 تا 4 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 75 متری در جوادیه را معرفی می‌کند.

آپارتمان 75 متری دو خواب در جوادیه

یک آپارتمان ۷۵ متری دو خواب در جوادیه با قیمت ۴ میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۲ بوده و در طبقه سوم ساختمانی واقع شده است. این آپارتمان از امکاناتی چون پارکینگ، انباری و آسانسور برخوردار بوده و در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی محله جوادیه قرار دارد.

قیمت آپارتمان 75 متری خوش نقشه در جوادیه

یک آپارتمان ۷۵ متری خوش نقشه در جوادیه با قیمت ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۲ است و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. واحد مد نظر دارای دو اتاق خواب بوده که یکی از آنها مستر است. این خانه از امکاناتی چون پارکینگ غیرمزاحم، انباری، آسانسور، کابینت ام دی اف، کمد و دیواری بزرگ برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 75 متری نوساز در جوادیه

قیمت آپارتمان ۷۵ متری نوساز در جوادیه ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است. این واحد ساخت ۱۴۰۲ در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. این آپارتمان دو خواب از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، بالکن، هود و گاز رومیزی، رادیاتور و پکیج بهره می‌برد. همچنین سالن مربع شکل و پرنوری دارد.

قیمت آپارتمان 75 متری ساخت 1402 در جوادیه

آپارتمان ۷۵ متری 1402 در جوادیه ۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه اول ساختمان واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، کابینت ام دی اف، گاز رومیزی، هود و بالکن دارد. موقعیت مکانی این آپارتمان عالی بوده و بسیار خوش نقشه و نورگیر است.

آپارتمان 75 متری بازسازی شده در جوادیه

یک آپارتمان ۷۵ متری بازسازی شده در جوادیه ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. آپارتمان مذکور ساخت سال ۱۳۷۶ بوده و به تازگی کاملاً بازسازی شده است. این واحد در نزدیکی بازارچه و مترو جوادیه قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز