قیمت آپارتمان 85 متری در خانی آباد تهران چند؟

قیمت جدید آپارتمان 85 متری در خانی آباد/ آذر 1402-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خانی‌آباد از محله‌های جنوبی تهران است که در منطقه 12 شهرداری تهران قرار دارد. این محله در طرح ترافیک قرار نداشته و در نتیجه به‌راحتی می‌توان با اتومبیل به این محدوده تردد کرد. از سوی دیگر وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه‌های مترو و اتوبوس نیز به این محله رفت و آمد دارند. در حال حاضر قیمت آپارتمان 85 متری در خانی آباد تقریبا از 2 تا 4 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش چند آپارتمان 85 متری در خانی آباد را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 85 متری خوش نقشه در خانی آباد

یک آپارتمان ۸۵ متری ساخت ۱۳۹۴ در خانی آباد 2 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد و دارای دو اتاق خواب است. این آپارتمان از امکاناتی همچون آسانسور، انباری، پارکینگ سندی، بالکن و کمد دیواری جادار برخوردار است. آپارتمان ذکر شده همچنین خوش نقشه و دارای دسترسی محلی خوبی است.

آپارتمان 85 متری دو خواب در خانی آباد

یک آپارتمان ۸۵ متری دو خواب در خانی آباد با قیمت ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۵ است و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، پکیج و کولر گازی اشاره کرد. این آپارتمان همچنین دسترسی سریع و آسانی به مراکز رفاهی و وسایل حمل و نقل عمومی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 85 متری نورگیر در خانی آباد

یک آپارتمان ۸۵ متری نورگیر خانی آباد با قیمت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد و در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. آپارتمان ذکر شده دارای امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری است. این آپارتمان همچنین خوش نقشه است و از بالکنی با ویو ابدی برخوردار است.

آپارتمان 85 متری فول امکانات در خانی

قیمت آپارتمان ۸۵ متری فول امکانات در خانی آباد ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد و ساخت ۱۳۹۴ است. آپارتمان ذکر شده دارای دو اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و پذیرایی مناسب و قابل چیدمانی دارد. همچنین بدون مشرف و کاملاً نورگیر است.

قیمت آپارتمان 85 متری یک خواب در خانی آباد

یک آپارتمان ۸۵ متری یک خواب در خانی آباد با قیمت ۲ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۹ است و در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد. این واحد دارای انباری و کابینت و کمد دیواری نوساز است. این ساختمان در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته و دسترسی خوبی به خدمات و امکانات رفاهی دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز