جدیدترین قیمت آپارتمان 75 متری در نازی آباد/ آذر 1402

قیمت جدید آپارتمان 75 متری در نازی آباد/ آذر 1402-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نازی‌آباد در منطقه ۱۶ شهرداری تهران واقع شده است. این محله قدمت زیادی داشته و به راحتی با استفاده از مترو به سایر مناطق شهر دسترسی دارد. همچنین خطوط اتوبوس‌رانی از شهرک وصال تا انقلاب و از فیاض‌بخش به خانی‌آباد نو، شهرک وصال و هفده شهریور و همچنین از هفده شهریور تا شهرک احمدیه در این محله فعال است. قمیت آپارتمان 75 متری در نازی آباد در حال حاضر تقریبا از 3 میلیارد و 500 میلیون تا 6 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 75 متری در نازی آباد را معرفی می‌کند.

آپارتمان 75 متری خوش نقشه

یک آپارتمان 7۵ متری خوش نقشه در نازی‌آباد ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۷۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. آپارتمان ذکر شده یک خواب است و امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

قیمت آپارتمان 75 متری یک خواب

قیمت آپارتمان ۷۵ متری یک خواب در نازی آباد 5 میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این آپارتمان در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه ساخت ۱۳۹۹ واقع شده است. واحد ذکر شده دارای امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، کابینت هایگلاس، گاز رومیزی و پذیرایی مربع شکل و قابل چیدمان است.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 75 متری نوساز

یک آپارتمان ۷۵ متری نوساز در نازی آباد با قیمت ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان ساخت ۱۴۰۲دارای دو اتاق خواب بزرگ و نورگیر است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، بالکن بزرگ و سیستم دوربین مداربسته اشاره کرد.

آپارتمان 75 متری بازسازی شده

قیمت آپارتمان ۷۵ متری بازسازی شده در نازی آباد حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و دو اتاق خواب دارد. واحد مدنظر در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و  از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و کمد دیواری جادار برخوردار است. این واحد همچنین نور و نقشه خوبی دارد.

آپارتمان 75 متری نورگیر

یک آپارتمان ۷۵ متری نورگیر در نازی آباد ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این  واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و دارای انباری، بالکن بزرگ و قفسه بندی شده، هود و گاز رومیزی است. آپارتمان مد نظر ساخت سال ۱۳۸۵ بوده و به تازگی بازسازی شده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز