جدیدترین قیمت آپارتمان 150 متری در زعفرانیه + شهریور ماه 1402

ژیوار

زعفرانیه با داشتن بافتی از ساختمان‌های قدیمی و مدرن از جمله محله‌های لوکس و گران‌قیمت شهر تهران است و قیمت هر متر آپارتمان در این محله از 200 تا 300 میلیون تومان متغیر می‌شود. این محله با داشتن مراکز تجاری متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی بالا، آب‌وهوای خوب و بوستان‌های سرسبز گسترده همواره یکی از محبوب‌ترین محلات شهر تهران بوده است.

کاماپرس در ادامه جدیدترین قیمت آپارتمان 150 متری در زعفرانیه را بررسی می‌کند؛

* قیمت یک آپارتمان 150 متری سه خوابه در زعفرانیه 23 میلیارد تومان است. هر متر این واحد 153 میلیون و 333 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1387 احداث شده است و واحد فروشی در طبقه اول این آپارتمان قرار گرفته است. وجود استخر، سونا، جکوزی، تراس قابل چیدمان، پارکینگ، آسانسور و انباری از جمله امتیازات این آپارتمان به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

* یک آپارتمان 150 متری ساخت سال 1390 با قیمت 25 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. هر متر این واحد 166 میلیون و 666 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد سه خوابه در طبقه اول یک ساختمان واقع شده است. تراس قابل چیدمان، استخر سونا جکوزی، لابی، آسانسور، پارکینگ، انباری، محوطه زیبا از جمله امتیازات این آپارتمان محسوب می‌شود.

دریان سفر امید

*یک آپارتمان 150 متری سه خوابه 34 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 226 میلیون و 666 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه واقع شده است. وجود استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، آسانسور، انباری و پارکینگ از دیگر مزایا این واحد به‌‎شمار می‌رود.

* قیمت یک واحد 150 متری سه خوابه فول بازسازی شده در زعفرانیه، 30 میلیارد تومان است. هر متر این واحد به قیمت 200 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1387 بوده و در طبقه دوم یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده است. از جمله ویژگی‌ها و امکانات این آپارتمان به وجود آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

قیمت آپارتمان نوساز در زعفرانیه

* یک آپارتمان 150 متری نوساز سه خوابه 25 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. در واقع هر متر این واحد با قیمت 166 میلیون و 666 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دهم یک ساختمان 12 طبقه واقع شده است. وجود مجموعه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، بالکن، انباری، آسانسور و پارکنیگ از جمله امکانات این واحد به‌شمار می‌رود.

* یک آپارتمان 150 متری نوساز 37 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد، به عبارتی هر یک متر این واحد با قیمت 250 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. این واحد سه خوابه در طبقه آخر یک ساختمان 6 طبقه واقع شده است. این آپارتمان دارای روف‌گاردن، لابی، پارکینگ، آسانسور و انباری است.

* یک آپارتمان نوساز 150 متری سه خوابه در زعفرانیه 40 میلیارد تومان قیمت دارد. هر یک متر این واحد با قیمت 266 میلیون و 666 هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه 9 یک مجتمع مسکونی قرار دارد. این آپارتمان دارای آسانسور، پارکینگ، حیاط خلوت اختصاصی، بالکن و انباری است.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز