جدیدترین قیمت آپارتمان مشهد نزدیک حرم

قیمت خانه در مشهد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران پس از تهران شناخته می‌شود. به همین دلیل، این شهر به پایتخت دوم ایران هم معروف است. وجود حرم امام هشتم (ع) در مشهد نیز موجب شده تا این شهر به لحاظ اقتصادی، گردشگری و تجاری رشد زیادی کند و لقب پایتخت معنوی را هم به خود اختصاص بدهد.

به گزارش کاماپرس، این ویژگی‌ها افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری یا مهاجرت به مشهد راغب می‌کند. قیمت آپارتمان مشهد نزدیک حرم تقریباً در رنج بالایی قرار دارد. علاقمندان به خرید آپارتمان در مشهد بهتر است درباره گران‌ترین و ارزان‌ترین مناطق این شهر آگاهی داشته باشند. در ادامه، ضمن بررسی بیشتر مشهد، قیمت آپارتمان در محله‌های مختلف این شهر نیز ارائه خواهد شد.

مشخصات و ویژگی‌های شهر مشهد

مشهد، مرکز استان خراسان رضوی، در زمان حکومت افشاریان پایتخت ایران بود. بر اساس آمار سرشماری سال 1395 بیش از 3 میلیون نفر در این شهر زندگی می‌کنند. ضمن اینکه سالانه بیش از 27 میلیون زائر ایرانی و 2 میلیون زائر خارجی به مشهد سفر می‌کنند. تعداد بالای آمار مسافران در این شهر به پیشرفت امکانات رفاهی کمک زیادی کرده است. در سال‌های اخیر نیز ساخت و ساز مسکن در مشهد اوج گرفته است. به شکلی که پیش‌بینی می‌شود تا در آینده نزدیک، ظاهر تاریخی و سنتی شهر به ظاهر مدرن تبدیل شود.

قیمت آپارتمان مشهد نزدیک حرم

هر چند که خرید و فروش مسکن در اطراف حرم زیاد است؛ اما قیمت مسکن در این خیابان‌ها به نسبت محله‌های لوکس و اعیان‌نشین مشهد کمی ارزان‌تر است. منطقه پنج مشهد یکی از قدیمی‌ترین مناطق این شهر است که در مجاورت حرم قرار دارد. جمعیتی حدود ۱۷۵ هزار نفر در این منطقه زندگی می‌کنند.

قیمت آپارتمان مشهد-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

قیمت یک دستگاه آپارتمان 80 متری با سن بنای 15 سال در بلوار امام رضا، سه میلیارد و 700 میلیون تومان است. بنابراین، قیمت هر متر این واحد مسکونی 43 میلیون و 530 هزار تومان است.

قیمت آپارتمان مشهد در محله‌های لوکس

برخی از محله‌های لوکس و گران‌قیمت مشهد شامل احمدآباد (23 هزار نفر) ، بلوار سجاد (26 هزار و 300 نفر) و بلوار خیام (29 هزار نفر) می‌شود. احمدآباد، خیابان و محله‌ای بین میدان تقی‌آباد (شریعتی)، کوهسنگی و ملک‌آباد مشهد است که در منطقه یک شهرداری واقع شده است. بلوار سجاد در منطقه 1 مشهد قرار دارد و از محله‌های سجاد شهر، ارشاد و فلسطین عبور می‌کند. بلوار خیام نیز در منطقه 2 شهرداری مشهد و در نزدیکی بزرگراه چراغچی واقع شده است.

در این محله‌ها مراکز خرید، رستوران‌ها و مراکز تفریحی زیادی وجود دارد که به رشد و پیشرفت بازار مسکن نیز کمک کرده است. کسانی که دوست دارند تا خانه ویلایی و لوکس در مشهد خریداری کنند، بهتر است حتماً سری به محله احمدآباد بزنند. محله هاشمیه نیز در مقایسه با سایر مناطق گران‌قیمت مشهد، خلوت‌تر و آرام‌تر است.

قیمت آپارتمان مشهد-کاماپرس

یک آپارتمان 50 متری با سن بنای 12 سال در احمدآباد مشهد، متری 74 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر متر واحد مسکونی در محله هاشمیه از حدود 37 میلیون تومان آغاز شده و به بیش از 140 میلیون تومان هم می‌رسد.

قیمت آپارتمان مشهد در محله‌های ارزان

محله‌های قاسم آباد (منطقه 10)، دلاوران (منطقه 9)، شهرک شهید رجایی (منطقه6) و خواجه ربیع (منطقه 3) از جمله مناطقی هستند که قیمت ملک در آنها ارزان‌تر است. محله سرافرازان که در غرب مشهد واقع شده است، بافت قدیمی دارد و ممکن است به لحاظ امنیت کمی ضعیف باشد. شهرک شهید رجایی و محله خواجه ربیع نیز به ترتیب در حاشیه شرقی و شمالی شهر مشهد قرار دارند؛ اما دسترسی آنها با حمل و نقل عمومی به مرکز شهر خوب است.

قیمت آپارتمان مشهد-کاماپرس

قیمت هر متر واحد مسکونی در قاسم آباد مشهد از متری 13 میلیون تومان آغاز می‌شود. با متری حدود 10 میلیون تومان نیز می‌توان در شهرک شهید رجایی یا محله خواجه ربیع یک واحد مسکونی خریداری کرد. البته باید توجه داشت که برخی از منازل موجود در این دو محله متراژ بسیار پایین و امکانات ضعیفی دارند. این محله حدود 66 هزار نفر جمعیت دارد.

خرید آپارتمان در مشهد 2نبش

چنانچه قصد خرید آپارتمان در نزدیکی حرم یا سایر محله‌های مشهد را دارید و یا می‌خواهید قیمت آپارتمان مشهد را بیشتر مورد بررسی قرار بدهید، برای قیمت آپارتمان در مشهد 2نبش به عنوان مرجع به روزترین آگهی‌های ساختمان می تواند به شما کمک کند. به علاوه، شما می‌توانید برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتان در 2نبش در ارتباط باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : 2نبش
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز