جدیدترین عطر زنانه برای دورهمی های تابستانی

جدیدترین عطر زنانه برای دورهمی های تابستانی
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر زنانه برای تابستان درکنار داشتن ویژگی خنکی، باید ماندگاری و پخش بوی متعادلی داشته باشد تا بتوان بدون درگیر شدن با دغدغه تمدید چندباره عطر از آن استفاده کرد. خوشبختانه برای پیشواز از تابستان پیش رو، برندهای معتبر زیادی از سراسر جهان، عطرهای زنانه جدید با این خصوصیات را به بازار معرفی کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش جدیدترین عطر زنانه برای مهمانی‌های تابستانی را معرفی می‌کند.

عطر زنانه بولگاری آلگرا چیل اند سول (Bvlgari Allegra Chill & Sole Eau de Parfum)

آکوردهای گلی و مرکباتی اصلی‌ترین عناصری هستند که عطر جدید برند بولگاری را شکل داده‌اند. این عطر که رایحه‌ی صابونی و تازه‌ای مخصوص فصل‌های گرم سال دارد در حجم 100 میلی‌لیتر تولید شده و قیمت آن در بازار حدود 396 دلار (23 میلیون تومان) است.

عطر زنانه بولگاری آلگرا چیل اند سول (Bvlgari Allegra Chill & Sole Eau de Parfum)

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

عطر زنانه مارک جیکوبز دیزی وایلد (Marc Jacobs Daisy Wild Eau de Parfum)

دیزی وایلد جدیدترین عضو از کلکسیون عطرهای نمادین دیزی مارک جیکوبز است که می‌توان آن را جزو ترندترین عطرهای نیمه اول 1403 به شمار آورد. این عطر با داشتن نت‌های با طراوت و یونیکی مانند شکوفه موز، یاس، ماکادمیا و صندل شما را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در طبیعت دعوت می‌کند.

مارک جیکوبز برای دیزی وایلد کمپینی طراحی کرد تا همراهی جانانه‌ای با زنان در نشان دادن جسارت و آزادیشان داشته باشد. طراحی شیشه این محصول هم در واقع به عنوان تکمیل‌کننده کمپین در کنار آن قرار دارد؛ ویدیویی تبلیغاتی که در آن مخاطب در یک سفر جاده‌ای با کودک درون خود و هیجان‌های درونی‌اش روبه‌رو می‌شود و قرار است رایحه دیزی وایلد هم همین احساس را در او تزریق کند.

عطر زنانه مارک جیکوبز دیزی وایلد (Marc Jacobs Daisy Wild Eau de Parfum)

عطر زنانه موگلر ایلین هایپرسنس (Mugler Alien Hypersense)

همراهی گل‌های سفید و روایح چوبی، نوع جدیدی از سری عطرهای ایلین را به دنیای عطرها معرفی کرده است. با اینکه بسیاری از مخاطبان آن را نمونه تکراری از عطرهای قدیمی موجود در بازار می‌دانند اما برخی نیز آن را عطری ویژه و دوست‌داشتنی برای بهار و تابستان می‌دانند.

علت این طرفداری بیشتر به دلیل سبکی و ته مزه خامه‌ای هایپرسنس است که آن را برای استفاده در مهمانی‌های شبانه دلنشین می‌کند. ماندرین، یاس و گلابی پایه‌ای‌ترین نت‌های این محصول محسوب می‌شوند که قیمت روز آن تقریبا 13 میلیون تومان برای حجم 90 میلی‌لیتر است.

عطر زنانه موگلر ایلین هایپرسنس (Mugler Alien Hypersense)

عطر زنانه ویکتور اند رالف فلاور بامب تایگر لیلی (Viktor & Rolf Flowerbomb Tiger Lily Eau de Parfum)

عطری شیرین و کاملا زنانه از برند ویکتور اند رالف که برای عاشقان عطرهای گلی و گرمسیری طراحی شده و آکورد پایه آن را گل‌های سفید تشکیل می‌دهند. طراحی شیشه این عطر مانند دیگر محسولات سری بامب، مانند یک بمب خوش‌عطر تهیه شده که قرار است تصور شما را برای همیشه از این سلاح تغییر دهد.

بنزوئین، شیر نارگیل و انبه از اصلی‌ترین نت‌های موجود در تایگر لیلی هستند که حس‌وحال تابستانی و سرحالی را به شکلی تمام و کما به آن اضافه می‌کنند. این عطر در زمان نگارش این گزارش در ایران موجود نیست و قیمت آن در بازار جهانی حدود 240 دلار است.

عطر زنانه ویکتور اند رالف فلاور بامب تایگر لیلی (Viktor & Rolf Flowerbomb Tiger Lily Eau de Parfum,)

عطر زنانه نارسیس رودریگرز موسک نود (Narciso Rodriguez for her MUSC NUDE Eau de Parfum)

نارسیس رودریگرز یکی از محبوب‌ترین عطرهای سال گذشته بود که بویی شیرین و پودری داشت. با این‌حال، نسخه جدیدتر این عطر می‌تواند جایگاه عطر مادر را کمی به خطر بیاندازد. این عطر با ترکیب نت‌های شیرینی از جمله یاسمین، شکوفه پرتقال، فلفل صورتی، رز و سدر، خیلی زود به یکی از عطرهای پرطرفدار رودریگرز تبدیل شده که امتیاز بالایی از لحاط ماندگاری و پخش بو را به خود اختصاص داده است.

عطر زنانه نارسیس رودریگرز موسک نود (Narciso Rodriguez for her MUSC NUDE Eau de Parfum)

انتهای پیام

مرتبط با : رایا میکاپعطرافشانهیلادرم
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز