جدیدترین شرایط دریافت ویزای قرقیزستان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشور قرقیزستان با داشتن طبیعتی بکر و تماشایی، دره‌های اسرارآمیز، چشمه‌هایی به رنگ نیلگون و جنگل‌های سرسبز، به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. دریاچه ایسیک کول، بازار اوش، پیست اسکی کارکول، برج بورانه و کلیسای باشکوه جامع تثلیث، از جمله پرطرفدارترین جاذبه‌های دیدنی قرقیزستان است که گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند. به گزارش کاماپرس، گردشگرانی که متقاضی سفر به این کشور دوست‌داشتنی هستند، پیش از هر چیزی باید نسبت به دریافت ویزای قرقیزستان اقدام کنند.

در این گزارش، جدیدترین شرایط دریافت ویزای قرقیزستان شرح داده شده است.

انواع ویزای توریستی قرقیزستان

انواع ویزای توریستی قرقیزستان براساس مدت زمان اقامت، میزان ورود و خروج به این کشور و نحوه دریافت آن دسته‌بندی می‌شود. گردشگران بهتر است که بر اساس هدفشان از سفر، مدت زمان مورد نیاز برای اقامت و همچنین میزان ورود و خروجشان به این کشور، ویزای مخصوص به خود را انتخاب و اخذ کنند. در ادامه انواع ویزای توریستی قرقیزستان معرفی شده است.

ویزای توریستی قرقیزستان 30 روزه یک بار ورود: ویزای توریستی قرقیزستان برای افراد یا گروه‌هایی که مایل به سفر به قرقیزستان با اهداف گردشگری هستند، صادر می‌شود. دریافت ویزای توریستی قرقیزستان از طریق آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های مجاز صدور ویزا، کنسولگری‌ها یا سیستم ویزای آنلاین امکان‌پذیر است.

دارندگان این ویزا می‌توانند یک ‌بار به کشور قرقیزستان وارد شوند و به مدت 30 روز در آن اقامت داشته باشند. افراد برای دریافت ویزای توریستی قرقیزستان 30 روزه یک بار ورود باید هزینه‌ای معادل 70 دلار پرداخت کنند.

راز آسمان پایتخت

ویزای توریستی قرقیزستان 60 روزه یک بار ورود: این نوع ویزا به گردشگران اجازه می‌دهد که برای مدت دو ماه در کشور قرقیزستان اقامت داشته باشند. افراد با داشتن این ویزا تنها یک بار اجازه ورود به این کشور را خواهند داشت و پس از اتمام زمان اعتبار ویزا باید به کشور خود بازگردند. افراد برای دریافت این ویزا باید هزینه‌ای معادل 82 دلار پرداخت کنند.

ویزای متقاضیان توریستی قرقیزستان پس از ثبت درخواست طی پنج تا 10 روز کاری صادر می‌شود.

ویزای قرقیزستان-کاماپرس

مدارك لازم براي اخذ ويزاي قرقیزستان

پاسپورت: متقاضیان ویزای قرقیزستان باید دارای پاسپورتی با حداقل شش ماه اعتبار باشند. در مرحله دوم باید پاسپورت خود را در فرمت JPEG اسكن كنند.

عكس پاسپورت: عكس افراد باید استانداردهای یك عكس گذرنامه را داشته باشد. عکس را در پس‌زمینه سفید تهیه کنید و علاوه بر مستقیم نگاه کردن به دوربین، عینک روی صورت نداشته باشید.

آدرس ایمیل معتبر‌: هنگامی كه برای دریافت ویزای الکترونیکی به صورت آنلاین درخواست می‌دهید، یك فایل از ویزای صادرشده از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود؛ بنابراین قبل از تکمیل فرم درخواست ویزا، از دسترسی داشتن به ایمیل مربوطه اطمینان حاصل كنید.

روش پرداخت: در طول فرآیند درخواست ویزا، از شما خواسته می‌شود كه هزینه‌ها را از طریق كارت‌های اعتباری Ailpay، WeChat یا Paypal پرداخت كنید که دسترسی به کردیت کارت (کارت‌های اعتباری) دشوار خواهد بود.

ویزای قرقیزستان-کاماپرس

دریافت ویزای الکترونیک قرقیزستان از «سفر هالیدی»

متقاضیان دریافت ویزای توریستی قرقیزستان می‌توانند ویزای خود را از آژانس‌های گردشگری معتبر همچون «سفر هالیدی» اخذ کنند. مجموعه سفر هالیدی با ارائه خدمات اینترنتی، ضمن صرفه‌جویی در وقت گردشگران، روند دریافت ویزا را برای آنان آسان‌تر می‌کند.

همچنین این مجموعه به متقاضیان کمک می‌کند که هزینه‌های مرتبط با دریافت ویزا را به صورت مستقیم و بدون نیاز به کارت اعتباری پرداخت کنند. متقاضیان سفرهای آسیایی و اروپایی می‌توانند برای اطلاع از خدمات این آژانس گردشگری به وبسایت آن به آدرس www.safarholiday.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02121000140 تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر و مجرب این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز