تولید ورق گالوانیزه با آخرین تکنولوژی / قیمت روز ورق گالوانیزه 15 آذر 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز در بورس کالا ۳۰ هزار و ۸۰۰ تن ورق فولادی و ۲۵ تن شمش آلیاژی آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد. همچنین در کنار ورق گالوانیزه G، ورق رنگی، ورق سرد B و … هم عرضه شد. البته قیمت روز ورق گالوانیزه 0.6 میل مبارکه حدود یک هفته است که ثابت مانده و تحرکی نداشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در تالار صنعتی بورس کالای امروزحدود 4 هزار تن کلاف ورق رنگی، با ضخامت یک میلی‌متر و عرض 125 سانتی‌متر، توسط شرکت صنایع هفت الماس، به قیمت هر تن 31.9 میلیون تومان عرضه شد.

این مجموعه همچنین دو هزار و 200 تن کلاف ورق سرد B به ضخامت 0.7-1.5 میلی‌متر و عرض 125 سانتی‌متری را به ارزش 20 میلیون تومان برای هر تن، در بورس کالا ارائه کرد.

مجموعه فولاد امیرکبیر کاشان هم با 3 هزار تن ورق گالوانیزه بابهضخامت یک میلیمتری و عرض 125 سانتی‌متری به بورس کالا آمد. قیمت روز ورق گالوانیزه امیرکبیر با پوشش گالوانیزه 120 گرم بر متر مربع، 26.7 میلیون تومان اعلام شد.

راز آسمان پایتخت

بنا بر اعلام اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری، مدیر کل این سازمان خبر از سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری برای رفع نیاز خودروسازان به کلاف و ورق رویی گالوانیزه خودرو خبر داد.

سجاد رستمی با اعلام این خبر افزود: این نوع ورزق گالوانیزه که بعد از 4 سال پژوهش و 6 ماه استفاده آزمایشی در صنایع خودروسازی امتحان خود را پس داده، پذیرش جوش و رنگ بالایی داشته و در مقابل خوردگی، مقاومت زیادی نشان می‌دهد.

به گفته مدیر کل صمت چهارمحال و بختیاری، سالانه 36 هزار تن ورق رویی گالوانیزه خودرو در این کارخانه تولید می‌شود که حدود 30 تا 40 میلیون دلار صرفه اقتصادی برای کشور دارد.

در ادامه قیمت روز ورق گالوانیزه و سایر محصولات آهنی قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

 

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز