تور هند و تور سریلانکا با بهترین قیمت

تور هند و سریلانکا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

به منظور اطلاع از آفر تور هند و آفر تور سریلانکا با انتخاب بهترین هتل ها می توانید به وب سایت رسمی کیاراسیر سر بزنید. کیاراسیر مجری مستقیم تور هند و همچنین مجری مستقیم تور سریلانکا است که بهترین خدمات تور را ارائه می دهد.

مقدمه

در این مقاله که آژانس مسافرتی کیاراسیر آماده کرده است، در مورد تور هند و تور سریلانکا، تور لحظه آخری هند و همچنین تور لحظه آخری سریلانکا و دیگر موارد مرتبط با این تورها صحبت شده است. با مطالعه این مقاله می توانید راهنمای کامل این دو تور را دریافت کنید.

قیمت تور هند و قیمت تور سریلانکا در آژانس مسافرتی کیاراسیر

قیمت تور هند و تور سریلانکا بسته به تعداد شبی که برای اقامت مدنظر دارید و همچنین کیفیت هتل و خدمات آن متغیر از 30 میلیون به بالا می باشد. تور ارزان سریلانکا با اقامت 7 شب شروع می شود. سریلانکا کشوری است که در جنوب هند قرار داشته و جزء کشورهایی با قدمت تاریخی می باشد. تور ارزان هند نیز بسته به انتخاب تعداد شب های اقامت و نوع هتل می تواند از 35 میلیون به بالا شروع شود.

به منظور اطلاع از آفر تور هند و آفر تور سریلانکا با انتخاب بهترین هتل ها می توانید به وب سایت رسمی کیاراسیر سر بزنید. کیاراسیر مجری مستقیم تور هند و همچنین مجری مستقیم تور سریلانکا است که بهترین خدمات تور را ارائه می دهد.

تور ترکیبی سریلانکا

تور ترکیبی سریلانکا یکی از گزینه‌های محبوب بین مسافران است که شامل بازدید از جاذبه‌های گردشگری سریلانکا می‌شود. سریلانکا یک جزیره زیبا و تاریخی در اقیانوس هند است و به عنوان “جواهر سبز آسیا” معروف است.

راز آسمان پایتخت

اگر راهنمای سفر به سریلانکا را مطالعه کرده باشید، مطمئنا می دانید که این تورها اغلب شامل بازدید از شهرهای تاریخی، معابد بودایی، حیاط‌های سبز، ساحل‌های زیبا و مناظر طبیعی متنوع می‌شوند. در طول تور ترکیبی سریلانکا، شما می‌توانید به شهرهای مهم سفر کنید. کلمبو (پایتخت سریلانکا)، که دارای مراکز خرید مدرن، هتل های 5 ستاره، معابد، موزه ها و سواحل است. کاندی (شهر مقدس)، پایتخت فرهنگی سریلانکا که دارای جاذبه های گردشگری معبد دندان، موزه ها، باغ گیاه شناسی، جنگل حفاظت شده و مجسمه بودا می باشد. همچنین ساحل زیبای بنتوتا که انواع بازی های آبی، دوچرخه سواری، پیاده روی را می توانید در آن انجام دهید.

تور سریلانکا-کاماپرس

تور ترکیبی سریلانکا

تور هند نوروز 1403

برای نوروز 1403 از هم اکنون اقدام کنید. تور هند و تور سریلانکا نوروز 1403  معمولاً توسط آژانس‌های مسافرتی یا تورهای گروهی برگزار می‌شوند. اما نکته مهم در انتخاب یک آژانس، معتبر بودن و با برنامه بودن آن شرکت می باشد. برنامه‌ها و مدت زمان تورها ممکن است متفاوت باشند، بنابراین بهتر است قبل از رزرو تور، جزئیات بیشتری را از آژانس مسافرتی دریافت کرده تا بهترین برنامه را برای سفرتان انتخاب کنید.

سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری هند می‌تواند تجربه‌ای فرهنگی و ماجراجویانه باشد. در ادامه راهنمای سفر به هند را برای شما آماده کرده‌ایم. برنامه‌ریزی مدت زمان سفر به هند بستگی به مناطقی که می‌خواهید بازدید کنید دارد. هند یک کشور بزرگ است و دارای جاذبه‌های فراوانی است، بنابراین بهتر است حداقل 10 تا 14 روز برای سفر به هند در نظر بگیرید.

دهلی که پایتخت هند می باشد، آرامگاه گاندی، دروازه هند، امان باغ، معبد آکشار دام و دیگر مراکز فرهنگی و تاریخی برای بازدید مسافران به شمار می آید.

شهر آگرا که در آن تاج محل نیز قرار دارد شامل جاذبه های گردشگری دیگری همچون، مساجد معروف و موزه اجداد، بازار ناولاخا و کاخ جودا بای نیز می شود.

در شهر جیپور کاخ ها و قلعه های مختلف، همچنین، باغ وحش، مزرعه فیل ها و دیگر جاذبه های گردشگری وجود دارد.

تور ترکیبی مثلث طلایی هند که شامل سه شهر محبوب آگرا، جیپور و دهلی می شود، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب تور ترکیبی هند به شمار می آید.

تورهند-کاماپرس

تور هند نوروز 1403

نتیجه گیری

تور هند و تور سریلانکا یکی از مسیرهای محبوب بین مسافران است که شامل دو مقصد جذاب و فرهنگی، یعنی هند و سریلانکا می‌شود. این تورها اغلب شامل دیدن مناظر طبیعی زیبا، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، بازدید از معابد و آثار باستانی، تجربه از غذاهای محلی و بسیاری دیگر از فعالیت‌های تفریحی و مشاهده می‌شوند.

شما می توانید برای نوروز 1403 و یا هر زمان دیگری از هم اکنون اقدام کنید. تور هند و تور سریلانکا دو گزینه بسیار مناسب برای انتخاب یک سفر هیجان انگیز و در عین حال لذت بخش می باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیارا سیر باستان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز