تور فیلیپین سفری رویایی به سواحل بکر

تور فیلیپین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلیپین با داشتن بیش از 7000 جزیره، بهشت گردشگران محسوب می­‌شود. این کشور به مناظر خیره‌کننده، فرهنگ‌های متنوع و مهمان نوازی گرم مردمانش مشهور است. از سواحل بکر و کوه‌های سرسبز گرفته تا مکان‌های تاریخی و شهرهای شلوغ، فیلیپین دارای طیف متنوعی از جاذبه‌ها است که گردشگران سراسر جهان را مجذوب خود می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، ضمن معرفی جاذبه‌های طبیعی فیلیپین، شرایط سفر به این کشور با تور فیلیپین را بررسی کرده است.

مناظر طبیعی

فیلیپین دارای شگفتی‌های طبیعی بی‌شماری است که بازدیدکنندگان را حیرت زده می‌کند. آب‌های فیروزه‌ای شفاف جزایر ال نیدو و کورون پالاوان که با صخره‌های آهکی مرتفع مزین شده‌اند، بهشتی برای غواصان و علاقه‌مندان به طبیعت به شمار می­رود. پارک طبیعی صخره‌های توباتاها با شهرت جهانی، یک میراث جهانی یونسکو، مملو از حیات دریایی با بیش از 400 گونه ماهی و 300 گونه مرجانی است که برای غواصی بسیار مناسب است. علاوه بر این، تپه‌های شکلاتی در بوهول با رنگ قهوه‌ای منحصربه‌فرد خود منظره‌ای زیبا را پدید آورده ­اند که شبیه هیچ جای دیگر روی زمین نیست.

تور فیلیپین-کاماپرس

غنای فرهنگی

تور فیلیپین همچنین فرصتی برای درک فرهنگ متنوع این کشور فراهم می‌کند. جشنواره‌هایی مانند جشنواره سینولوگ در سبو و جشنواره آتی آتیهان در کالیبو، تاریخ غنی و آداب و رسوم سنتی این کشور را از طریق رژه‌های رنگارنگ، رقص‌ها و موسیقی به نمایش می‌گذارند. فیلیپین همچنین به‌خاطر مکان‌های میراثی ثبت شده در یونسکو – از جمله شهر تاریخی ویگان که با معماری اسپانیایی ساخته شده – معروف است. از طریق این تجربیات فرهنگی، گردشگران درک عمیق‌تری از هویت و میراث تاریخی و فرهنگی فیلیپین به دست خواهند آورد.

راز آسمان پایتخت

مهمان نوازی

یکی از بزرگترین دارایی‌های فیلیپین در دنیای گردشگری، صمیمیت مردم آن است. فیلیپینی‌ها به خاطر مهمان نوازی و خونگرمی خود مشهورند که باعث می‌شود بازدیدکنندگان در آنجا احساس راحتی کنند و از سفر خود لذت ببرند. لبخندهای واقعی و کمک های مردم محلی و مهمان نوازی فیلیپینی‌ها مسافران را سر ذوق می‌آورد. این ارتباط واقعی همچنین میل به بازگشت به فیلیپین و کشف چیزهای تازه­تر را برای گردشگران تقویت می‌کند.

تور فیلیپین-کاماپرس

ماجراجویی و هیجان

فیلیپین، بهشتی برای ورزش‌های آبی است. موج‌سواری در سیارگائو، کایت‌برد سواری در بوراکای و دره نوردی در آبشار کاواسان سبو تجربه بسیار هیجان‌انگیزی خواهد بود. علاقه‌مندان به کوهنوردی می‌توانند خود را در دامنه‌های کوه آپو (مرتفع ترین قله فیلیپین) به چالش بکشند یا وسعت تراس‌های برنج Batad در ایفوگائو را کشف کنند. فیلیپین با مناظر متنوع و شگفتی‌های طبیعی خود، برای هر ماجراجویی که به دنبال تجربه‌ای فراموش نشدنی است، چیزی برای ارائه دارد. 

اهمیت اقتصادی

علاوه بر جاذبه­ های طبیعی و فرهنگی، گردشگری نقش مهمی در اقتصاد فیلیپین ایفا می‌کند و هجوم گردشگران باعث ایجاد درآمد، فرصت‌های شغلی و ارزآوری برای این کشور شده است. صنعت گردشگری سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی فیلیپین دارد و به حمایت از مشاغل محلی، حمل و نقل و توسعه زیرساخت ها کمک می‌کند. علاوه بر این، گردشگری به حفظ فرهنگ این کشور و افزایش آگاهی در مورد حفاظت از محیط زیست آن کمک می‌کند.

تور فیلیپین-کاماپرس

اقامت در فیلیپین

در فیلیپین طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی از هتل‌های مجلل گرفته تا هاستل‌های مقرون به صرفه متناسب با بودجه مسافران وجود دارد. از نظر دسترسی به تلفن و اینترنت نیز نقاط توریستی عمده در فیلیپین معمولاً مشکلی از این بابت ندارند. اکثر هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها وای فای رایگان برای مهمانان خود فراهم و شرکت‌های مخابرات محلی نیز سیم‌کارت‌های اعتباری ارائه می‌کنند که البته این موضوع در مورد مناطق دورافتاده یا روستایی کمی متفاوت است و این مناطق ممکن است دسترسی محدودی به اینترنت داشته باشند؛ بنابراین بهتر است با استفاده از نقشه‌های آفلاین یا به همراه افراد مطلع به این نقاط سفر کرد.

رزرو تور فیلیپین با “هرمس 724”

آژانس هرمس ۷۲۴ یکی از بهترین برگزار کنندگان تورهای فیلیپین است که تورهای شخصی، چارتری و گروهی را به صورت تخصصی ارائه می‌دهد. همچنین این امکان در گروه آژانس‌های هرمس فراهم شده که مسافران در سفر به فیلیپین بتوانند بسته تور و سفر سفارشی خود را درخواست دهند و خدمات مطابق با درخواستشان دریافت کنند.

این آژانس با ارائه تورهای با کیفیت و خدمات حرفه‌ای، مسافران را با جاذبه‌های طبیعی، فرهنگ و تاریخ این کشور آشنا می‌کند. همچنین این آژانس از مجموعه‌ای از هتل‌ها و رستورانهای محلی برای اقامت مسافران استفاده می‌کند که می‌تواند مطابق خواسته گردشگران باشد. به علاوه، تورهای هرمس 724 شامل پرواز و ویزا نیز می‌شود که به مسافران کمک می‌کند سفر خود را با آسانی برنامه‌ریزی کنند.

گردشگران می‌توانند برای کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با تور فیلیپین به سایت مجموعه هرمس 724 به نشانی https://www.hermes724.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۲۶۳۵۳۶۲۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز