تماشای حیات ‌وحش جذاب و مناظر طبیعی بی ‌نظیر در تور آفریقای جنوبی

تور آفریقا جنوبی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آفریقای جنوبی منطقه‌ای شگفت‌آور و متنوع است که با حیات وحش پربار، مناظر خیره کننده و فرهنگ‌های عمیق و ریشه‌دار درهم آمیخته شده است. می‌توان گفت آفریقای جنوبی در به یاد ماندنی‌ترین قاره آفریقا است.

به گزارش کاماپرس افرادی که علاقمند هستند تا از مناطق شگفت انگیز و متنوع آفریقای جنوبی دیدن کنند، می‌توانند تور آفریقای جنوبی را با مراجعه به مجموعه ایوار رزرو کنند. این مجموعه، با بهترین برنامه‌ریزی و ارائه قیمت‌های مناسب همواره توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. لازم به ذکر است که کارشناسان ایوار به صورت تلفنی و حضوری آماده راهنمایی مسافران خواهند بود.

در ادامه مطلب جاذبه‌های گردشگری آفریقای جنوبی معرفی خواهد شد؛

تماشای حیات وحش

جنوب آفریقا ، بهترین مقاصد سافاری آفریقا مانند کروگر، چوبه، اتوشا، لوانگوا جنوبی و دلتای اوکاوانگو را دارد. در این مناطق تعداد زیادی فیل، شیر، پلنگ، کفتار، کرگدن، گاومیش، آنتلوپ و هزاران گونه دیگر را تماشا خواهید کرد.می‌توانید آن‌ها را در رانندگی‌های خودران، رانندگی‌های حیات‌وحش هدایت‌شده یا پروازهای چارتر ببینید. همچنین می‌توانید کرگدن سیاه در معرض خطر انقراض ، شیرهای یال سیاه افسانه‌ای کالاهاری و فیل‌های صحرای نامیبیا را در تور آفریقای جنوبی ببینید!

مناظر طبیعی

آفریقای جنوبی مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای دارد.از کوه معروف تیبل که بر فراز کیپ تاون برافراشته شده گرفته تا شکاف عظیمی که در فیش ریور کانیون از سطح زمین بیرون آمده است، مناظر بیابانی کالاهاری آفریقای جنوبی بی‌بدیل است.  همچنین در نامیبیا، صفحات عظیمی از گرانیت با سطح مسطح از مه شن ، ماسه و دشت‌های سیلابی زامبیا پر از درختان اقاقیا وجود دارد که در کنار این شگفتی‌ها نیز انبوهی از جنگل های انبوه قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

آفریقا جنوبی-کاماپرس

تجربیات فرهنگی

برای کسب بینشی در مورد هنر صخره‌ای خارق‌العاده به جا مانده از اجداد مردمی باستانی که منشأ آنها در عصر حجر است، از تپه‌های تسودیلو در بوتسوانا و گالری‌های هنری سنگی گسترده در نامیبیا آفریقای جنوبی و زیمباوه دیدن کنید و با جزیره موزامبیک آشنا شوید. همچنین می‌توانید از روستاهای کوهستانی لسوتو دیدن کنید. در واقع آفریقای جنوبی آنقدر از فرهنگ آفریقایی، اعم از باستانی و معاصر، متفاوت و متنوع است که نمی‌توان دانست از کجا شروع کرد.

فعالیت‌های ماجراجویی

نامیبیا مقر آفریقای جنوبی برای تفریحات آدرنالین مناسب است، اما در کل تفریحات ماجراجویی در سراسر منطقه افریقای جنوبی وجود دارد. می‌توانید با کشتی از کنار جزایر دورافتاده خط ساحلی ناهموار موزامبیک عبور کنید،یا با شناور لیوینگستونیا در مالاوی حرکت کنید و سعی کنید با تندبادهای وحشیانه از رودخانه زامبزی عبور کنید یا از روی پل آبشار ویکتوریا حرکت کنید. همچنین می‌توانید غواصی در قفس کوسه، موج‌سواری، چتربازی، قایق رانی و کلوفینگ (دره نوردی) را تجربه کنید! در ادامه برخی از مناظر زیبای آفریقای جنوبی معرفی شده است.

موج سواری-کاماپرس

باغ گیاه شناسی ملی کرستنبوش

این باغ گیاه شناسی با مساحت 5.28 کیلومتر مربع در جمله زیباترین باغ‌های جهان قرار می‌گیرد. در باغ‌ها پیاده‌روی رایگان با راهنما انجام می‌شود و همچنین  ابزار الکترونیکی MyGuide برای دریافت اطلاعات ثبت‌شده درباره گیاهان مختلف نیز وجود دارد. در این باغ بیش از هفت هزار گونه از بیست و دو هزار گونه گیاهی آفریقای جنوبی، از جمله فینبوهای معروف پادشاهی کیپ گل ، رشد می‌کنند.

پارک ملی آبشار ویکتوریا

حدود دو سوم آبشار ویکتوریا در این مکان واقع شده است، از جمله خود آبشار اصلی که در تمام طول سال به طرز چشمگیری جریان دارد. همچنین می‌توانید در امتداد دریاچه پیاده روی کنید و شگفتی‌های خارق‌العاده آیشار ویکتوریا را ببینید.یکی از چشمگیرترین نقاط این مکان، غربی ترین نقطه پارک معروف به نمای” آب مروارید” است. جایی که پله‌ها به چشم‌انداز آب مروارید شیطان منتهی می‌شوند و منظره‌ای چشمگیر از آبشارها با منشور رنگین کمانی را رقم می‌زند. همچنین با رفتن به سمت شرق، چندین نقطه تماشای آبشار اصلی را پشت سر می‌گذارید، جایی که شاهد نمایش درام با نماهای کامل 180 درجه خواهید بود.

آبشار ویکتوریا-کاماپرس

استخر شیطان

یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌ها در تمام آفریقا سفر به جزیره لیوینگستون است. در اینجا شما در استخر شیطان حمام خواهید کرد! استخری که مستقیماً در لبه آبشار ویکتوریا قرار دارد. می‌توانید به داخل استخر بپرید و  منظره خارق العاده ای را از ارتفاع 100 متری را تماشا کنید.

البته شنا در استخر شیطان فقط در ماه های خشک‌تر،یعنی  از اواسط آگوست تا اواسط ژانویه امکان پذیر است. روزانه پنج سفر با قایق به جزیره لیوینگستون می‌رود، از آنجا می‌توانید به استخرهای شیطان شنا کنید و وقتی آب در حدود اکتبر و نوامبر کم است، می‌توانید از طریق پیاده روی همراه با راهنما ، به آن دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که دسترسی به جزیره از حدود مارس تا می زمانی که سطح آب بسیار بالا است امکان‌پذیر نیست.

پارک ملی کروگر

کروگر  از نظر حیات وحش یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های ملی جهان است. تنوع، تراکم و تعداد بسیار زیاد حیوانات در این پارک بی‌نظیر است و همه گونه‌های نمادین سافاری آفریقا مانند فیل، شیر، پلنگ، یوزپلنگ، کرگدن، گاومیش، زرافه، اسب آبی و گورخر روزهای دراماتیک خود را در اینجا به همراه یک حامی زندگی می‌کنند. اما آنچه کروگر را واقعاً خاص می‌کند، فرصت‌هایی است که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. از شبکه وسیعی از جاده‌ها که می‌توان به تنهایی کاوش کرد گرفته، تا فعالیت‌های هدایت‌شده حیات وحش و اقامتگاه‌های فراوان.

حیات وحش آفریقاجنوبی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز