تفاوت های آیفون 14 و 13 و 12 را در این ویدیو ببینید (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

از گوشی هوشمند آیفون 14 پرو مکس به تازگی رونمایی و طی مراسمی هر آنچه که باید در مورد این گوشی جدید بدانیم اطلاع رسانی شده است. این گوشی یکی از محصولات جدید از سری آیفون 14 است که در مقایسه آیفون 13 پرو مکس از به روزرسانی های زیادی برخوردار شده و آن را به یکی از قوی ترین گوشی هایی تبدیل کرده است که در حال حاضر می توان خریداری کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه آیفون 14 پرو مکس و 13 پرومکس و 12 پرومکس می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بر خلاف شایعه هایی که در مورد افزایش قیمت آیفون 14 پرو مکس شنیده می شد، شرکت اپل قیمت آن را افزایش نداد و قیمت پایه آن را در بازارهای جهانی 1099 دلار اعلام کرد. این قیمت رقابتی اندکی از قیمت سامسونگ گلکسی اس 22 که جدی ترین رقیبش محسوب می شود کمتر است و خودش می تواند برگ برنده ای برای آیفون باشد.

در نگاه اول، آیفون 14 پرو مکس شباهت زیادی به آیفون 13 پرومکس دارد و همان نمایشگر 6.7 اینچی با لبه هایی تخت در آن به چشم می خورد. مانند مدل های قبلی، آیفون 14 پرو مکس در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه می شود و یک رنگ بنفش پررنگ نیز به این طیف افزوده شده است. آیفون 13 پرومکس نیز به صورت سفارشی با رنگ های آبی و سبز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : اپل
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز