معرفی بهترین برندهای ماء الشعیر در بازار

ماءالشعیر یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های بدون الکل است که از عصاره جو ساخته می‌شود و بر خلاف سایر نوشیدنی‌های گازدار دارای فوایدی برای سلامتی است. این نوشیدنی دارای مالت جو، گلوکز، ویتامین‌های ب و ث، اسیدآمینه و آب کربناته است و به پاک‌سازی سلول‌های بدن و عملکرد صحیح کلیه‌ها کمک می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین برندهای ماءالشعیر در بازار ایران می‌پردازد:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

بهنوش

مجموعه بهنوش اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده ماءالشعیر در ایران است که در سال 1345 با نام مالتای ایران شروع به فعالیت کرد و در بعد از انقلاب، با نام بهنوش به فعالیت ادامه داد. بهنوش در حال حاضر دارای 18 خط تولید در ایران است. ماءالشعیرهای بهنوش به نام دلستر تولید می‌شوند و به دلیل معروفیت این نام، بسیاری از افراد از کلمه دلستر برای اشاره به ماءالشعیر استفاده می‌کنند.

عالیس

عالیس یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدکننده انواع نوشیدنی در کشور است که دارای زیر مجموعه‌های مختلف است. شرکت نیک رز چناران، یکی از زیر مجموعه‌های عالیس است که 12 طعم متفاوت ماءالشعیر تولید می‌کند. ماءالشعیرهای عالیس در طعم‌های آناناس، لیمو، لیمو طلایی، میوه‌های استوایی، قهوه، هلو و کلاسیک تولید می‌شوند. در تولید این نوشیدنی‌ها از مواد نگهدارنده شیمیایی استفاده نشده ولی در صورت نگهداری در یخچال تا شش ماه ماندگاری دارند.

ایستک

گروه شرکت‌های تولیدکننده ایستک کارخانه‌های آرپانوش، زریوار و روژهلات، با نام تجاری ایستک مشغول به تولید انواع نوشیدنی ماءالشعیر و مالت است. اولین خط تولید ماءالشعیر ایستک با ظرفیت تولیدی 36 هزار بطری راه‌اندازی شد. ماءالشعیرهای ایستک به صورت شیشه، قوطی و پلاستیک عرضه می‌شوند. ماءالشعیرهای ایستک 40 کشور دنیا صادر می‌شوند.

شمس

مجموعه شمس با داشتن بیش از 56 سال سابقه در زمینه تولید ماءالشعیر فعالیت می‌کند. از سال 1386 نوشیدنی مالت با برند شمس به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت کاسل‌نوش فعالیت خود را آغاز کرد. شمس ماءالشعیرهای خود را در طعم‌های مالت ساده، لیمو، آناناس، هلو، استوایی، لیمو نعناع و اکسترا تولید می‌کند. محصولات به صورت شیشه‌، قوطی و خانواده بسته‌بندی می‌شوند.

 جوجو

ماءالشعیر صنایع غذایی تهران گوار با نام تجاری جوجو تولید می‌شود. این مجموعه از سال 1389 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی ماءالشعیر بدون الکل در خاورمیانه است. ماءالشعیرهای جوجو در طعم‌های مختلف عرضه می‌شوند. یکی از جدیدترین محصولات آن، ماءالشعیر بلک است که از مالت برشته تهیه شده، سرشار از آنتی اکسیدان است و کالری کمی دارد. ماءالشعیرهای جوجو ماندگاری کف بالایی دارند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : ایستکبهنوشجوجوشمسعالیس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز