تردمیل باشگاهی بخریم یا تردمیل خانگی ؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ورزش کردن با تردمیل باشگاهی یا خانگی یکی از انواع ورزش‌های هوازی محسوب می‌شود؛ به طور کلی به تمامی ورزش هایی که باعث اکسیژن رسانی بیشتر به بدن شده و ضربان قلب را بالا می‌برد، ورزش هوازی می‌گویند. تقریبا در همه باشگاه‌های بدنسازی و زیبایی اندام از این دستگاه جادویی استفاده می‌شود. این دستگاه مفید دو مدل خانگی و باشگاهی دارد که در برندهای مختلف ساخته شده و به دست مشتریان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس قصد دارد در ادامه این مطلب به معرفی تردمیل باشگاهی و 5 مدل از آن را بپردازد؛

تردمیل باشگاهی بهتر است یا خانگی؟

اولین و بارزترین تفاوت تردمیل باشگاهی با مدل خانگی اندازه بدنه و تسمه این نوع تردمیل است، تسمه تردمیل باشگاهی عرض و طول بیشتری نسبت به مدل خانگی دارد و به همین علت فضای بیشتری را اشغال می‌کند. موتور تردمیل باشگاهی AC بوده، که در مقایسه با تردمیل های خانگی بسیار قوی‌تر بوده و تحمل وزن بالاتری را دارد. قابلیت ایجاد سربالایی و سراشیبی تردمیل باشگاهی موجب شده که ورزشکاران جهت تمرینات متنوع به سراغ این دستگاه مفید بروند. جنس بدنه تردمیل باشگاهی بسیار ضخیم تر و محکم تر از مدل خانگی است و به این دلیل در ورزشگاه ها افراد با وزن های متفاوت می تواند از این دستگاه استفاده کنند، هرچه استحکام بدنه بیشتر باشد تحمل وزن بالاتری را نیز دارد.

انواع تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی اینتنزا مدل تی سی 550

راز آسمان پایتخت

تردمیل سازگار با محیط زیست اینتنزا با کیفیت و برپایه توجه به زیبایی و کارایی طراحی شده است. و به عنوان یک دستیار ورزش در اختیار ورزشکاران قرار میگیرد، آنها می توانند تجربه لذت بخش دوندگی خود را با تردمیل باشگاهی اینتنزا به دست آورند، این تردمیل دارای ارتباط از طریق وای فا و بلوتوث است و یک صفحه نمایشگر ال سی دی ۱۹ اینچی بر روی آن نصب شده، قرار داشتن برنامه و حالت های مسابقه ای و تمرینی در این مدل تردمیل به ورزشکاران با توجه به علاقه‌مندی و مهارت آنها، آزادی عمل بسیاری داده است. تردمیل اینتنزا در دو مدل سری E  و سری l عرضه می‌شود. این تردمیل را با قیمت حدود ۱۸۰ میلیون تومان می توان خریداری کرد، تردمیل اینتنزا ساخت کشور تایوان است.

تردمیل باشگاهی توربو فیتنس مدل تی ۹۳۰۰

در بین انواع برندهای مطرح ورزشی برند توربو فیتنس یادآور کیفیت و استحکام است، این مدل تردمیل دارای بدنه بسیار محکم، ساخته شده از آلیاژ فولاد، قدرت موتور سه و نیم اسب بخار، تحمل وزن ۱۸۰ کیلوگرم، شیب برقی ۱۵ درجه، فن خنک کننده و ضربه گیرهای مفصلی است. این تردمیل ساخت کشور تایوان، قیمتی در حدود ۱۹۰ میلیون تومان و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

تردمیل باشگاهی لند آیس مدل ال9

این دستگاه فوق حرفه‌ای و تاشو، دارای حداکثر قدرت ۸ اسب بخار، شیب برقی، ضربه گیر های حرفه ای و تحمل وزن ۲۲۷ کیلوگرم است.  تردمیل باشگاهی لندایس دارای یکسال گارانتی، خدمات پس از فروش و ساخت کشور امریکا است. قیمت تردمیل لندایس از 90 تا 120 میلیون تومان متغیر است.

تردمیل باشگاهی ساتیک مدل وی 9

تردمیل ساتیک از لحاظ بدنه و کیفیت بسیار مطرح بوده است، نوع موتور ساتیک ای سی و دارای قدرت موتور 3 تا 6 اسب بخار است. شیب برقی 18 درجه، تحمل وزن 180 کیلوگرم و تسمه با عرض 58 سانتی متری از مزایای این مدل جذاب است. این تردمیل ساخت کشور چین بوده و به قیمت حدود 80 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تردمیل باشگاهی تایگر اسپرت تی اس – X5000

تردمیل تایگر ساخت کشور چین و دارای تحمل وزن۲۰۰ کیلوگرم، موتور ۳ تا ۶ اسب بخار، حسگر ضربان قلب و نمایش ال سی دی است، این تردمیل دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و در حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

تردمیل باشگاهی پروتئوس مدل پی اس تی ۵۴۰

موتور تردمیل پروتئوس ساخت کشور تایوان و اسنبل، چین است. دارای دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بوده، موتور ای سی، دارای  قدرت ۵ اسب بخار، شیب برقی ۲۰ درصد، جک گازی، اسپیکر، چرخ جابجایی و ضربه گیر اس دی اس است. تردمیل پروتئوس را با قیمت حدود ۱۲۰ میلیون تومان می توان خریداری کرد.

خرید تردمیل باشگاهی + قیمت

برای خرید تردمیل چه خانگی و چه باشگاهی خیلی بهتر است که به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. فروشگاه ورزشی آنلاین جیم لند در میان فروشگاه های آنلاین ورزشی دیگر دارای اعتبار بیشتری بوده. مدیریت و پرسنل این فروشگاه همواره برای جلب رضایت مشتریان از تمام توانایی خود استفاده می‌کنند.

مجموعه جیم لند دارای یک فروشگاه آنلاین رسمی است که اطلاعات و قیمت تردمیل های موجود در این فروشگاه را به صورت کامل برای مشتریان خود توضیح داده. کاربران می‌توانند برای اطلاع از شرایط خرید نقدی و اقساط و قیمت انواع تردمیل به  سایت هایپرجیم مراجعه کنند و همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی یا سفارش کالا می‌توانند با  شماره ویژه چهار رقمی که در وبسایت هایپرجیم درج شده تماس حاصل فرمایند.

پایان متن

مرتبط با : جیم لند
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز