ترامپ آمریکا را پایتخت کریپتو می‌کند؟

ژیوار

دونالد ترامپ در رویداد بیت کوین ۲۰۲۴ وعده داد که اگر دوباره به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را در همان روز اول برکنار خواهد کرد. نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری از این رویداد برای محاکمه جمهوری‌خواهان استفاده کرد.

به گزارش کاماپرس، کریپتوکارنسی یک میدان نبرد سیاسی برای جمهوری خواهان است و ترامپ مدعی شد که حزب دموکرات و معاون رئیس جمهور کامالا هریس «مخالف کریپتو» هستند.

هنگامی که ترامپ اعلام کرد «در روز اول، گری جنسلر»، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار که توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی نامزد شده بود، را برکنار می‌کند، جمعیت با صدای بلند تشویق و شروع به سر دادن شعار “ترامپ” کردند. ترامپ در این مراسم به جمعیت گفت که 100 درصد بیت کوینی را که دولت ایالات متحده در حال حاضر در اختیار دارد را خریداری می‌کند. ترامپ گفت:‌ « ذخایر ملی بیت کوین» را ایجاد می‌کند.

او همچنین در مورد قدرت مورد نیاز برای استخراج ارز دیجیتال صحبت کرد. ترامپ با اشاره به نیاز برق برای تولید کوین وعده داد نیروگاه‌هایی می‌سازد و از «سوخت‌های فسیلی» برای این منظور استفاده می‌کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

در ماه‌های اخیر حمایت فزاینده‌ای در میان برخی از رهبران فناوری از کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ وجود داشته است. ایلان ماسک، بنیانگذار تسلا، که ثروتمندترین فرد جهان است، از ترامپ حمایت کرده است و سرمایه گذاران رمزارز، دوقلوهای Winklevoss، که در سخنرانی روز شنبه حضور داشتند، نیز تجمعاتی داشته‌اند.

پیش از این در رویداد بیت کوین 2024، نیکل، نماینده دموکرات کنگره گفت که کامالا هریس “رویکردی آینده نگر برای دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاک چین” در پیش گرفته است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز