مزیت استخراج بیت کوین از دید طرفداران کریپتو

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

طرفداران بازار رمزارزها استخراج بیت کوین را به عنوان یک «ابزار حیاتی» برای انرژی پاک و شبکه متعادل یاد می‌کنند. این عنوان توسط برد جونز، رئیس سابق ایرکات، و دیگر طرفداران بیت کوین به آن اطلاق شده است.

به گزارش کاماپرس، اخیرا مقاله‌ای منتشر شده که در آن جونز به همراه نیک کارتر، شریک کاستل ایسلند ونتارس، دنیس پورتر، مدیرعامل صندوق اقدام ساتوشی، و موردی راد، مشاور علمی، مزایای متعدد استخراج بیت کوین را برشمرده‌اند. علاوه بر افراد مذکور، شان کانل، معاون اجرایی شرکت فناوری لانسیوم، نیز در جمع آوری اطلاعات این تحقیق مشارکت داشته است. طبق این تحقیق، فسادناپذیری و قابلیت‌های مرتبط با سرعت ذاتی استخراج بیت کوین باعث افزایش انعطاف پذیری شبکه رمزارز مذکور شده و ادغام منابع انرژی تجدیدناپذیر متغیر را تسهیل می‌کند.

یافته‌های این مقاله سعی در به چالش کشیدن سیاست مداران مخالف بازار رمزارزها، علی الخصوص بیت کوین، را دارد. زیرا برخی سیاست مداران ضد بیت کوین معتقدند این رمزارز مصرف انرژی بالایی دارد و بر شبکه مصرفی فشار زیادی وارد می‌کند. در نتیجه شرایط برای مصرف کنندگان صنایع مختلف و افراد خانگی بسیار دشوار خواهد شد.

انرژی مصرفی استخراج بیت کوین چگونه تامین می‌شود؟

محققان در این تحقیق استدلال کرده‌اند که پایداری استخراج بیت کوین به لطف نوآوری‌های مختلف در حال بهبود است. گزارش‌های ماه سپتامبر نشان داده که حدودا 50 درصد انرژی مصرفی برای استخراج بیت کوین از منابع انرژی پاک تامین شده و احتمال افزایش آن وجود دارد.

مجموع این عوامل به همراه رشد قیمت بیت کوین و آینده دار بودن این ارز دیجیتال باعث شده تا افراد زیادی وارد دنیای استخراج آن شوند. هش ریت معیاری است که قدرت محاسباتی مورد نیاز برای استخراج یک بیت کوین کامل را نشان می‌دهد. هم اکنون این نرخ به بالاترین میزان خود رسیده است.

راز آسمان پایتخت

بیت کوین-کاماپرس

نرخ هش ریت بیت کوین چقدر است؟

طبق داده‌های پلتفرم استخراج، شاخص هش ریت از 70 دلار ابتدای نوامبر به 81 دلار در زمان حاضر افزایش پیدا کرده است. این میزان افزایش بدان معناست که استخراج کنندگان برای داشتن بیت کوین باید رایانه‌های فوق قوی را مورد استفاده قرار بدهند و برای شکستن پازل‌های پیچیده استخراج، نهایت دقت و سرعت را به کار ببندند.

بهترین درگاه برای بررسی دقیق وضعیت بیت کوین

در صورتی که مایل به بررسی دقیق‌تر وضعیت بیت کوین و کسب اطلاعات بیشتر درباره روند قیمتی و چگونگی استخراج این ارز دیجیتال هستید، باید به منابع اطلاعاتی معتبری سر بزنید. اگر ساکن ایران هستید، درگاه صرافی آی اُ به شما کمک خواهد کرد.

تاکنون 117 هزار و 489 نفر از خدمات این درگاه و اطلاعات درج شده در آن استفاده کرده‌اند. این مجموعه همواره در ارائه اطلاعات بروزرسانی شده و مناسب بازار رمزارزها تلاش می‌کند.

افراد با مراجعه به سایت اصلی صرافی گذشته از کسب اطلاعات و اخبار روز درباره ارزهای دیجیتال، امکان مشاهده قیمت دقیق و نمودار روند تغییرات آن طی چند ماه و حتی چند سال اخیر را دارند. در صورتی که فردی مایل به کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره یکی از ارزهای دیجیتال باشند، می‌توانند از کارشناسان این مجموعه کمک بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز