تجربه اقامتی لوکس در هتل شایگان کیش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جزیره کیش، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در ایران، به‌واسطه سواحل خیره‌کننده خلیج فارس و تعدد امکانات تفریحی و رفاهی، سالیانه، میزبان گردشگران بسیاری است. سفر به کیش یک گزینه شیک و مناسب برای جایگزین کردن با سفرهای خارجی با هزینه پایین است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و گردشگری اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رزرو اقامتگاه مناسب، یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر است که تاثیر قابل توجهی بر روی کیفیت سفر دارد. جزیره کیش از اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعدد با امکانات گوناگون برخوردار است. هتل شایگان کیش ، یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش است که از نظر موقعیت جغرافیایی در بهترین نقطه جزیره واقع شده و با برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی گوناگون، سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کاماپرس در ادامه به معرفی این هتل می‌پردازد.

در کیش کجا اقامت کنیم؟

استفاده از بسیاری از تفریحات و امکانات در جزیره کیش، به هتل یا اقامتگاه شما بستگی دارد. نزدیک بودن و دسترسی محل اقامت شما به مراکز گردشگری، تفریحی، پاساژها و غیره برای داشتن سفری بدون دردسر بسیار مهم است. ضمن این‌که بسیاری از هتل‌های جزیره کیش، دارای امکانات تفریحی و رفاهی هیجان‌انگیزی هستند که لذت سفر به این جزیره را دوچندان می‌کنند. یکی از این هتل‌ها، هتل شایگان کیش است که نخستین بار در سال 1382، در شش طبقه و 130 سوئیت افتتاح شد.

راز آسمان پایتخت

اقامتی آرام و هیجان‌انگیز در هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش از امکانات عمومی و اختصاصی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل دارای تعداد زیادی رستوران و کافی‌شاپ باکیفیت و مدرن از جمله رستورانی شانی است. رستوران شانی در این هتل دارای منوی ایرانی، فرنگی، گریل و فست فود بوده و شما می‌توانید در فضایی جذاب با موسیقی زنده از شام یا نهار خود لذت ببرید. این هتل همچنین دارای یک کافه رستوران گاردن و چایخانه سنتی است.

از دیگر خدمات رفاهی هتل شایگان کیش، مجموعه ورزشی شامل سونا، جکوزی، حمام سنتی و همچنین کلوپ ورزشی با ورزش‌هایی چون بیلیارد و فوتبال دستی و انواع بازی‌های کامپیوتری است. ضمن این‌که شما در تمام قسمت‌های هتل به‌صورت رایگان به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته و امکان اجاره خودرو برای تردد در جزیره در خود هتل فراهم شده است.

اتاق‌های هتل شایگان کیش چگونه است؟

اتاق‌های هتل شایگان کیش شامل اتاق یک تخته، دوتخته هتلی، دو تخته ویلایی، سه تخته و سوئیت جونیور بوده و تمامی اتاق‌ها علاوه بر طراحی زیبا و مدرن، دارای امکانات متعددی چون چای-قهوه ساز، صندوق امانات، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت پرسرعت است.

دسترسی هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش ، از نظر موقعیت جغرافیایی در یکی بهترین از قسمت‌های جزیره و در ابتدای بلوار رودکی واقع شده است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری و تفریحی جزیره از جمله مجتمع پردیس یک و دو، مجتمع تجاری پانیذ، پارک دلفین‌ها، پارک مرجان‌ها، اسکله تفریحی کیش و غیره دارد. ضمن این‌که فاصله این هتل تا دریا به‌قدری کم است که می‌توانید هر روز صبح تا ساحل پیاده روی کنید.

رزرو هتل شایگان با سه کلیک

سه کلیک، مجموعه‌ای با سابقه در حوزه خدمات گردشگری است که با برخورداری از کادری مجرب و متشکل از 200 کارمند، خدمات ویژه‌ای را در زمینه اجرای تورهای گردشگری و رزرواسیون هتل برای کاربران خود در نظر گرفته است. از خدمات این مجموعه می‌توان به رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور گردشگری و غیره اشاره کرد. با استفاده از خدمات این مجموعه، می‌توانید به راحتی سه کلیک ، بهترین اتاق هتل شایگان کیش را رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سه کلیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز