تبلیغ وافور با سوء استفاده از کودک 3 ساله

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به دنبال موج نفرت و خشم مردم از ویدیو بافور کشی یک کودک خردسال در فضای مجازی فرد منتشر کننده فیلم تبلیغ فروش وافور که از یک کودک خردسال برای تبلیغ کار خود استفاده کرد در دام پلیس فتا افتاد.

به گزارش کاماپرس، درطی چند روز گذشته با اشتراک گذاری ویدیویی مربوط به وافور کشی کودکی خردسال در فضای مجازی موج گسترده‌ای از نارضایتی در فضای مجازی به راه افتاده است. با بررسی و پیگیری‌های به موقع پلیس فتا این فرد در چنگ قانون افتاد. این روزها با گسترش فضای مجازی و نبود نظارت کافی در این فضا برخی افراد اقدام به تجارت و خرید و فروش ابزارآلات استعمال مواد مخدر می‌کنند که این دلالان از کودکان برای تبلیغ محصولات خود به عنوان یک ویترین استفاده می‌کنند. پیش تر نیز در اینستاگرام بخاطر جلب توجه و گرفتن بازدید و افزایش دنبال کننده شاهد به اشتراک گذاری این نوع تصاویر بوده‌ایم که چنین تصاویری موجب نارضایتی و خشم مردم می‌شد.

در این خصوص سرهنگ داوود معظمی گودرزی سرپرست پلیس فتا تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیرو انتشار کلیپ کودکی که در حال استعمال مواد مخدر است، بلافاصله مراتب در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

راز آسمان پایتخت

این مسئول نیروی انتظامی افزود: پس از رصد‌های صورت گرفته شخصی که کلیپ این کودک را در پیج خود بارگذاری کرده بود، شناسایی و در کمتر از ۴۸ ساعت با هماهنگی‌های قضایی دستگیر شد سرهنگ گودرزی تصریح کرد: از شهروندان استدعا دارم در صورت مشاهده چنین مواردی در فضای مجازی، مورد مربوطه را در سایت پلیس فتا بارگذاری کنند، قطعاً پلیس پیگیر خواهد بود . سرپرست پلیس فتا تهران بزرگ گفت: افرادی که بخواهند به این ترتیب با روح و روان مردم بازی کنند و اذهان عمومی را خدشه دار کنند، تحت پیگرد قانونی پلیس قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز