بیت‌کوین مرز ۱.۵ میلیارد تومان را رد کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رکورد شکنی بیت کوین همچنان ادامه دارد. نرخ هر بیت کوین در حال حاضر بیشتر از ۶۰ هزار دلار و در حدود ۱/۵ میلیارد تومان است.

به گزارش کاماپرس، حمایت شرکتها و به خصوص توئیتهای حمایتی ایلان ماسک مالک تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، تاثیر زیادی در اوج گیری قیمت بیت کوین داشته است. از زمانی که گروه خودروسازی تسلا از سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری خود در بیت کوین خبر داده قیمت آن بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

بیت کوین در یک ماه گذشته روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشت، اما دوباره توانست رکوردها را جابجا کند و به اوج برگردد و ۲۱ فوریه بیت‌کوین با ثبت قیمت ۵۸ هزار و ۳۳۰ دلاری رکوردی تاریخی به نام خود ثبت کرد، اما بعد از چند روز با موجی نزولی مواجه شد تا جایی که پس از یک هفته قیمت بزرگ‌ترین رمز ارز جهان تا کانال ۴۳ هزار دلاری نیز سقوط کرد.

البته این سقوط زیاد طول نکشید و بیت‌کوین دوباره وارد روند صعودی شد و حالا رکوردی جدید در محدوده ۶۰ هزار دلاری به نام خود ثبت کرده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

کارشناسان بازار رمز ارز معتقدند اگر سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و نهادهای بزرگ همچنان ادامه داشته باشد، بیت کوین هم به رکورد شکنی ادامه می دهد و ممکن است تا چند روز دیگر به کانال ۷۰ هزار دلاری هم برسد. البته گروهی از کارشناسان نیز با توجه به روند گذشته قیمت بیت‌کوین درباره ریسک بالای سرمایه‌گذاری در این بازار به معامله‌گران هشدار داده‌اند.

در حال حاضر بیت کوین اولین و گران ترین ارز دیجتالی در دنیاست که با ارزش بازار حدود ۱.۱۴ تریلیون دلار، در رتبه اول است و سهم ۶۰.۷۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.اتریوم دیگر ارز پرطرفدار با نماد اختصاری ETH با ارزش بازار حدود ۲۱۷.۴۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار است و سهم ۱۱.۶۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز