بورس روز 2 شهریور 1401/ باز هم پول حقیقی به بازار سرمایه وارد شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 10 هزار و 925 واحد افزایش پیدا کرده و اکنون در محدوده 1 میلیون و 442 هزار و 401 واحدی قرار دارد. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز گذشته 5 هزار و 925 رشد داشته و به مرز 408 هزار و 251 واحد رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام 10 هزار و 189 میلیارد تومان شد. نمادهای «شپنا»، «شبندر» و «فولاد» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. امروز نیز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 81 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی امروز به سهام «استقلال»، شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، بود. بعد از آن نمادهای «فولاد» و «شپدیس» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر معامله گران در انتظار نتیجه مذاکرات برجام هستند و با توجه به اخبار منتشر شده درباره زمان احتمالی اعلام نتیجه‌ها، تب و تاب بازار بیشتر شده است. ضمنا با پیشنهاد بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره سازمان، دامنه نوسان بورس از دوشنبه آینده 1 درصد دیگر بیشتر خواهد شد. با توجه به این موضوع، دامنه نوسان به مثبت و منفی هفت درصد خواهد رسید. قاعدتا هفته آینده همین مسئله نیز روی شاخص کل و میزان معاملات بازار بورس موثر خواهد بود.

اطلاعات عمومی:

آشنایی اجمالی با سهام ثاباد

شرکت توریستی و رفاهی آبادگران ایران با نماد ثاباد در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 687 میلیارد و 840 میلیون تومان می‌رسد. شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، سهامی عام، و پنج شخص حقیقی عمده سهام ثاباد را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز