بورس با ریزش 26 هزار واحدی امیدها را ناامید کرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بورس بعد از آن که روز ابتدایی هفته را مثبت آغاز کرده و موجب ایجاد امید در سهامداران شده بود امروز در دومین روز معاملاتی هفته به مدار نزولی بازگشت و 26 هزار واحد از دست داد.

به گزارش کاماپرس، این روزها نفس های بورس به شماره افتاده و علائمی از بازگشت و احیای بازار به چشم نمی خورد. به نظر می رسد تا زمانی که انبوه سهامداران هیجان زده ای که اواخر بهار و ابتدای تابستان به بورس هجوم آوردند از این بازار خارج نشوند، بورس روی آرامش نخواهد دید.

بنا به اعلام فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۱ آبان‌ماه با کاهش ۲۶ هزار و ۱۶ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۸۸۲ واحد رسید. امروز شاخص کل ۱.۹۹ درصد و شاخص هم‌وزن ۸۹ صدم درصد کاهش داشتند. نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شپنا، شتران، شبندر و اخابر بیشترین تاثیر را در عقب‌نشینی شاخص کل به نام خود ثبت کردند.

بزرگان بازار، همه قرمز پوش!

راز آسمان پایتخت

امروز هر چه به پایان معاملات نزدیکتر شدیم، به تعداد صف‌های فروش اضافه و نقشه بازار بیشتر قرمز شد. طوری که در پایان معاملات امروز صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی یکدست قرمزرنگ بودند و عموما بالای پنج درصد ارزش خود را از دست دادند.

فولاد و فملی از گروه فلزات اساسی کار خود را با صف فروش به پایان بردند و دیگر نماد‌های این گروه هم شرایط مساعدی نداشتند. امروز خساپا در غیاب خودرو نقش رهبری گروه خودرویی‌ها را بر عهده داشت و با کاهش ۱.۶ درصدی قیمت مواجه شد. خگستر پنج درصد و خپارس ۱۰ درصد ارزش سهام خود را از دست داد. قیمت خپارس نسبت به نقطه اوج خود در تابستان حدود ۷۵ درصد کاهش پیدا کرده است. نماد‌های بانکی به جز ونوین و وپست که صف خرید بودند، همگی با رنگ قرمز روی تابلو ظاهر شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز