به جای ردمی نوت 9 شیائومی این گوشی ها را بخرید!

لست سکند

نزدیک به یک سال و نیم از اولین عرضه گوشی شیائومی ردمی نوت 9 در بازار می‌گذرد و در حال حاضر این گوشی هوشمند در بازار نزدیک به 5 میلیون تومان قیمت دارد. در حالی که با همین مقدار هزینه و قیمت می‌توان مدل‌های جدیدتری را با امکانات و ویژگی‌های بهتر تهیه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از فرارو، خرید گوشی هوشمند ردمی نوت 9 از برند شیائومی با قیمت نزدیک به 5 میلیون تومان در حالی که گوشی‌های جدیدتری با همین قیمت در بازار عرضه می‌شوند، چندا منطقی به نظر نمی‌رسد.

کاماپرس در ادامه این مطلب به معرفی سه گوشی هوشمند با همین امکانات و عملکرد بهتر در رنج قیمت 5 میلیون می‌تومان می‌پردازد؛

اخبار بازار موبایل را از دست ندهید:

راز آسمان پایتخت

سامسونگ آ 22 (A22)

قیمت: 5 میلیون و 200 هزار تومان

اولین رقیب جدی گوشی نوت 9 شیائومی، مدل A22 از برند محبوب سامسونگ است. درحال حاضر این گوشی با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم حدود 5 میلیون و 189 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. صفحه نمایش A22 از نوع امولد(AMOLED) 6.4 اینچی است، که در مقابل صفحه نمایش ال سی دی نوت 9 یک برتری مهم به حساب می‌آید.

این گوشی نزدیک به 6 ماه است که در بازار حضور دارد و به نسبت ردمی نوت گوشی به روزتری محسوب می‌شود. این گوشی دارای دوربین اصلی 48 و سلفی 8 مگاپیکسلی است.

این دو گوشی در مورد باتری و پردازنده مرکزی چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند، هرچند باتری ردمی نوت 9 به مقدار جزئی و نامحسوسی از سامسونگ A22 پیشی می‌گیرد.

پوکو ام 3 شیائومی

قیمت: از 4 میلیون و 500  هزار تومان تا 5 میلیون

دومین رقیب ردمی نوت 9، گوشی هوشمند پوکو ام 3 از خود خانواده شیائومی است. این دو گوشی دارای رقابت تنگانگی در میان گوشی‌های میان رده شیائومی هستند. پوکو ام 3 با پردازنده مرکزی 8 هسته و باتری قدرتمند 6000 میلی آمپری از ردمی نوت 9 پیشی می‌گیرد. همچنین این گوشی دارای تراشه 11 نانومتری اسنپدراگون 662 است. این دو گوشی در بخش صفحه نمایش و دوربین تقریبا به مانند یک‌دیگر هستند و دوربین اصلی هردو گوشی دارای دقت 48 مگاپیکسلی است. پوکو ام 3 همچنین دارای دو نسخه با حافظه‌ داخلی 68 و 128 گیگابایت است.

سامسونگ ام 22

قیمت: 5 میلیون و 200 هزارتومان

در این مورد نیز، صفحه نمایش امولد 6.4 اینچی ام 22 در مقایسه با صفحه نمایش ال سی دی ردمی نوت 9 یکی از بزرگترین برتری‌های سامسونگ نسبت به آن است. ضمن این‌که گوشی سامسونگ ام 22 نیز به نسبت ورود 5 ماهه خود به بازار مدل جدیدتر و به روزتری به شمار می‌رود. هردو این مدل‌ها مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هستند. در بخش باتری نیز هردو این گوشی‌ها از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپری و تراشه 12 نانومتری برخوردار هستند، با این تفاوت که ام 22 دارای شارژ سریع 25 واتی در مقابل شارژ 18 واتی ردمی نوت 9 است.

گلگسی ام 22 در حال حاضر با حافظه داخلی 128 گیگابایت با رم 4 گیگابایتی از قیمت 4 میلیون و 900 هزار تومان تا 5 میلیون و 200 هزارتومان قابل خریداری است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز