معرفی ارزان ترین گوشی های چینی زیر 4 میلیون تومان در بازار

لست سکند

با توجه به محدودیت‌های واردات، علاوه بر مممنوعیت ورود برخی مدل‌های نوکیا، سامسونگ و اپل، واردات چندین مدل از گوشی‌های شیئومی نیز ممنوع شده‌اند. دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی گفت: مردم را از تصمیم محروم می‌کنید، زیرا این گوشی‌ها با قیمت مقرون به‌صرفه امکانات فنی مناسبی دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات، ثبت سفارش و همچنین واردات سه مدل از گوشی های هوشمند شیائومی یعنی: ۱۱T و ۱۱T Pro و وان‌پلاس ۹ ممنوع شده است. جز این موارد، واردات گوشی مدل Poco X3,  Redmi Note 10‌ Mi 11 Lite, Mi 11T, Mi 11T Pro هم به ایران ممنوع است. با این حال گوشی‌های شیائومی از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند در ایران هستند. در این مطلب ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی و هوآوی موجود در بازار بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 9 آ

قیمت: 2 میلیون و 626 هزارتومان

راز آسمان پایتخت

این محصول وزنی معادل 196 گرم دارد و دو سیم‌کارته است. حافظه داخلی این گوشی شیائومی 32 گیگابایت و مقدار رم آن برابر 2 گیگابایت است. اندازه صفحه نمایش این محصول 6 اینچ است و 16 میلیون رنگ را پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسل و دارای دریچه دیافراگم و فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر است همچنین قابلیت عکس پانوراما و عکاسی اچ‌دی‌آر دارد و دوربین سلفی این مدل 5 مگاپیکسل است. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به قابلیت شارژ با توان 10 وات، باتری لیتیوم 5000میلی‌آمپرساعت، وایفای، هات‌اسپات، رادیو، بلوتوث و… اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو سی31

قیمت: 3 میلیون و 730 هزارتومان

این محصول وزنی معادل 194 گرم دارد و مجهز به حس‌گر اثرانگشت است. این محضول 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و رم آن 4 گیگابایت است. از فناوری‌های این گوشی می‌توان وایفای، بلوتوث و رادیو را نام برد. پوکوسی31 رزولوشن عکس 13 مگاپیکسل همچنین دوربین واید، ماکرو و عمیق دارد. با این محصول می‌توان عکاسی اچ‌دی‌آرو پانوراما نیز انجام داد. دوربین سلفی این گوشی موبایل شیائومی 5 مگاپیکسل است. باتری این محصول از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی 9سی

قیمت: 3 میلیون و 849 هزارتومان

این گوشی به حسگر اثرانگشت مجهز شده و وزنی معادل 196 گرم دارد. حافظه داخلی این محصول 128 گیگابایت و رم آن 4 گیگابایت است. از فناوری‌های ارتباطی این محصول می‌توان به وایفای، بلوتوث و رادیو اشاره کرد. 3 ماژول دوربین در پشت این محصول موجود است که 13، 2 و 2 مگاپیکسل از نوع عریض، ماکرو و سنجش عمق هستند. باتری این مدل شیائومی لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر است که شارژر با توان 10 وات دارد.

گوشی موبایل هوآوی وای5پی

قیمت: 2 میلیون و 500 هزارتومان

وزن این مدل هوآوی 144 گرم است که دو اسلات سیم‌کارت دارد. حافظه داخلی این محصول 32 گیگابایتی است که دو گیگابایت حافظه رم دارد. از فناوری‌های ارتباطی این گوشی وایفای، بلوتوث و رادیو است. این مدل هوآوی1 ماژول دوبین پشت با قدرت 8 مگاپیکسل دارد و همچنین از دیگر قابلیت‌های دوربین این محصول می‌توان قابلیت عکاسی اچ‌دی‌آر و پانوراما را نام برد. دوربین سلفی این محصول نیز 5 مگاپیکسل با قدرت دریچه دیافراگم اف2.2 است. باتری وای5پی لیتیوم با ظرفیت 3020 میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی موبایل هوآوی وای6پی

قیمت: 3 میلیون و 495 هزارتومان

ساختار بدنه این محصول از شیشه و پلاستیک است که وزنی معادل 185 گرم دارد. از ویژگی‌های خاص این گوشی می‌توان به بدنه مقاوم و مناسب بودن برا بازی اشاره کرد. حافظه داخلی این محصول 64 گیگابایت و رم آن 3 گیگابایت است. از فناوری‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به وایفای، جی‌پی‌آراس، بلوتوث، ان‌اف‌سی و رادیو اشاره کرد. این گوشی هوآوی 3 ماژول دوربین در پشت گوشی دارد که با قدرت 13، 5 و 2 مگاپیکسل دارای حسگرها عریض، فوق عریض و عمیق هستند که قابلیت عکاسی پانوراما و اچ‌دی‌آر نیز دارند. از حسگرهای این محصول می‌توان شتاب‌سنج، مجاورت و اثرانگشت روی قاب پشتی  نام برد.

مرتبط با : شیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز