بهترین یخچال و فریزر برای خانواده های پر جمعیت کدام است؟

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ظرفیت یخچال و فریزر برای خانواده‌های پرجمعیت از اهمیت فراوانی برخوردار است. بهتر است در خرید این محصول، کاربران علاوه بر ظرفیت کلی یخچال و فریزر، به تعداد طبقات و کشوی آن نیز توجه داشته‌باشند تا تنوع مواد غذایی بیشتری را درون خود جای دهد. یخچال و فریزرهای دوقلو و ساید بای ساید در این زمینه گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت است؛ البته یخچال و فریزرهای دوقلو با توجه به حمل و نقل آسان‌تر و گنجایش فریزر بیشتر، در کنار قیمت مناسب، گزینه بهتری برای این این خانواده‌ها محسوب می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین یخچال و فریزر برای خانواده‌های پرجمعیت می‌پردازد.

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore

در هنگام تهیه این گزارش این محصول با قیمت حدودی 72 میلیون و 400 هزارتومان عرضه می‌شود. گنجایش کلی این یخچال و فریزر 790 لیتر است و کاربران بدون هیچ گونه دغدغه‌ای می‌توانند هر نوع ماده غذایی را با هر حجمی درون آن نگهداری کنند. آبسردکن موجود روی درب این یخچال، متصل به آب شهری است و به صورت اتوماتیک فرآیند یخسازی انجام می‌شود. همچنین سیستم سرمایش سریع و فیلتر ضد بو این محصول را به گزینه‌ای کامل تبدیل می‌کند.

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر 40 فوت کلور مدل روسو پلاس

این یخچال و فریزر با قیمت حدودی 63 میلیون تومان حدود 695 لیتر گنجایش کلی دارد و در نوع خود یخچال باظرفیتی محسوب می‌شود. در این محصول 5 طبقه داخل یخچال و 2 کشو، به راحتی نظم داخل آن را تضمین می‌کند. همچنین این دستگاه از کمپرسور اینورتر برخوردار است و همین امر باعث افزایش راندمان و مصرف بهینه انرژی می‌شود. این محصول حدود 90 کیلوگرم نیز وزن دارد و در نوع خود یخچال سبکی محسوب می‌شود.

یخچال و فریزر 40 فوت کلور مدل روسو پلاس-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو 44 فوت ایران شرق مدل فلورانس

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 59 میلیون تومان یکی از گزینه‌های جادار و زیبای بازار محسوب می‌شود. این محصول از لحاظ گنجایش وضعیت مناسبی دارد و به طور کلی حدود 634 لیتر ظرفیت دارد؛ از این رو به خانواده‌های پرجمعیت پیشنهاد می‌شود. این یخچال و فریزر در کنار سیستم بدون برفک، از فیلتر تصفیه آب نیز بهره می‌برد و از این رو، آب باکیفیت بالایی را در قسمت آبسردکن به کاربر ارائه می‌دهد.

یخچال و فریزر دوقلو 44 فوت ایرانشرق مدل فلورانس-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پلادیوم مدل پرایم پلاس

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 48 میلیون و 200 هزارتومان در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیومی در دسترس کاربران قرار دارد. گنجایش کلی این محصول بیش از 700 لیتر عنوان شده که دغدغه کاربران برای نگهداری مواد غذایی را به حداقل ممکن می‌رساند. 2 عدد کشو نیز در قسمت یخچال تعبیه شده که رطوبت و دما در آن قابلیت تنظیم دارند و همین امر نگهداری میوه و سبزیجات برای مدت طولانی را در این بخش ممکن می‌سازد.

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت پلادیوم مدل پرایم پلاس-کاماپرس

یخچال و فریزر 40 فوت دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 W

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدود 43 میلیون و 560 هزارتومان، در سه رنگ سفید، نقره‌ای و سفید چرمی، در بازار موجود است. در این محصول کمپرسور اینورتر دیجیتال بکار رفته و سیستم عیب‌یاب هوشمند امکانات مطلوبی را برای این دستگاه به ارمغان می‌آورد. گنجایش کلی این محصول نیز بیش از 700 لیتر است.

یخچال و فریزر 40 فوت دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 W-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوماپلادیومدیپوینتدیجی کالا
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز