بهترین یخچال فریزر کمبی بازار کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یخچال فریزر بالا پایین که در بازار امروزی با نام کمبی شناخته‌ می‌شود، به واسطه عرض کم و فضای محدودی که اشغال می‌کنند، یکی از گزینه‌های محبوب برای خانواده‌های کم‌جمعیت است. بخش داخلی یخچال عموما توسط قفسه‌ها و کشوها جدا شده و از این لحاظ کاربر می‌تواندبه بهترین شکل ممکن مدیریت مکانی کند. در این نوع یخچال‌ها، عموما کشوی مخصوصی در قسمت فریزر برای نگهداری انواع نوشیدنی‌ها در نظر گرفته شده و می‌توان دمای آن را به طور جداگانه تنظیم کرد؛ از این رو، کاربر دیگر شاهد سرد شدن بیش از حد نوشیدنی نیست.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین یخچال فریزر کمبی موجود در بازار می‌پردازد.

یخچال فریزر کمبی دوو DB-2832 سری اولتیمو

هنگام تهیه گزارش این مدل یخچال فریزر کمبی حدود 34 میلیون و 170 هزارتومان قیمت دارد. گنجایش کل این محصول 450 لیتر است و با رده انرژی A+ کم مصرف در نظر گرفته می‌شود. در محیط داخلی یخچال 3 طبقه اصلی، 5 طبقه روی درب یخچال و دو کشو تعبیه شده و از این رو، نظم محیطی یخچالی را می‌توان به راحتی حفظ کرد. این دستگاه با فناوری نوفراست از ایجاد برفک داخل فریزر جلوگیری می‌کند و در صورت نیاز می‌توان سیستم سرمایش فریزر را نیز متوقف کرد و فضای فریزر را تبدیل به یخچال کرد.

یخچال فریزر کمبی دوو مدل DB-2832 سری اولتیمو-کاماپرس

 

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزر کمبی هیمالیا Five Mode هومباردار TNCom53008h

این مدل یخچال فریزر کمبی با قیمت حدودی 23 میلیون و 700 هزارتومان، 480 لیتر گنجایش ذخیره‌سازی دارد و از سیتم یخساز نیمه اتوماتیک بهره می‎برد؛ از این رو گزینه مناسبی برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت محسوب می‌شود. این محصول با درب مخفی دسترسی راحتی به داخل یخچال را برای کاربر فراهم می‌کند. در این دستگاه محفظه‌ای برای نگهداری میوه و سبزیجات طراحی شده که قابلیت کنترل رطوبت مواد غذایی را دارد و همین امر سبب حفظ طراوت و تازگی این مواد می‌شود.

یخچال فریزر کمبی هیمالیاFive Mode  هومباردار TNCom53008h-کاماپرس

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل مدل استار پلاس کد ES27

این مدل یخچال فریزر کمبی با قیمت حدودی 22 میلیون و 170 هزارتومان قابل تهیه است. دستگیره‌های این یخچال از نوع مخفی طراحی شده و نمای ظاهری این محصول را در عین سادگی، چشم نواز کرده‌است. در مجموع این یخچال 352 لیتر گنجایش مواد غذایی دارد. این محصول دارای بوگیر و فناوری آنتی باکتریال است و بهداشت محیطی یخچال را تضمین می‌کند.

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل مدل استار پلاس کد ES27-کاماپرس

یخچال فریزر کمبی اسنوا مدل SN4-2023

این مدل یخچال فریزر کمبی به قیمت حدودی 23 میلیون و 580 هزارتومان حدود 367 لیتر گنجایش کلی دارد. این دستگاه با دارابودن حسگر تشخیص دمای بیرونی، به خوبی می‌تواند دمای محیط داخل یخچال را با فضای بیرون مطابقت دهد؛ علاوه بر آن، کاربر می‌تواند با تنظیم دستگاه بر روی حالت نیمه خاموش، به هنگام ترک منزل برای مدت طولانی، دمای محیط یخچال را پایین بیاورد؛ همین ویژگی‌ها موجب کاهش مصرف انرژی و سرمایش بهتر مواد غذایی شود.

یخچال فریزر کمبی اسنوا مدل SN4-2023-کاماپرس

 

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل مدل واید کد  ES32

این مدل یخچال فریزر کمبی با حدود قیمت 27 میلیون و 585 هزارتومان، دارای 386 لیتر گنجایش داخلی است. این محصول با قابلیت تنظیم ارتفاع چهار طبقه یخچال آن، دست کاربر را برای چینش دلخواه مواد غذایی باز نگه می‌دارد. در این دستگاه، با بکارگیری تکنولوژی اینورتر، سیستم انجماد سریع در بهترین حالت ممکن عمل می‌کند و همین امر موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

یخچال-فریزر-الکترواستیل-مدل-ES32-سری-واید.jpg

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواانتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز