بهترین و ارزان ترین تور کازان را با لیاناپرواز تجربه کنید

کازان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر کازان (پایتخت جمهوری تاتارستان) به دلیل داشتن استانداردهای بالای زندگی توانسته پس از مسکو و سن پترزبورگ، عنوان «سومین پایتخت روسیه» را به خود اختصاص بدهد. کازان بیشتر به عنوان یک شهر ورزشی و دانشگاهی در روسیه معروف است. با این حال، قدمت 1000 ساله این شهر در کنار مراکز تفریحی و گردشگری جذاب موجب شده تا گردشگران زیادی به رزرو تور کازان تمایل نشان دهند.

این شهر در سال 2019 میزبان بیش از 3.5 میلیون گردشگر از سراسر دنیا بود. کسانی که دوست دارند تعطیلات تابستانی خود را در آب و هوای معتدل و خنک سپری کنند، سفر به روسیه بهترین گزینه برای آنها است. تور روسیه معمولاً به صورت ترکیبی برگزار می‌شود و شهرهای مسکو، کازان و سن پترزبورگ در اولویت تورهای گردشگری هستند.

کازان-کاماپرس

بهترین زمان رزرو تور کازان

آب و هوای سرد در بیش از نیمی از سال در کازان برقرار است. با این حال، احتمال بارش باران یا برف به دلیل پایین بودن رطوبت هوا بسیار کم است. گردشگرانی که دوست دارند تا در گرم‌ترین فصل سال به کازان سفر کنند بهتر است ماه‌های خرداد، تیر و مرداد را انتخاب کنند. دمای هوا در گرم‌ترین ماه سال به حدود 26 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کازان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

البته شلوغ‌ترین ماه سال در کازان از اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد است. سپس، اواسط بهمن تا اواسط فروردین ماه، پرطرفدارترین زمان سفر به کازان محسوب می‌شود. رزرو تور کازان در این ماه‌ها با هزینه بسیار گران‌تری صورت می‌گیرد. بنابراین، اگر به دنبال یک سفر اقتصادی و البته ایده‌آل به کازان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این تور را در فصل تابستان رزرو کنید. اواخر پاییز و اوایل زمستان نیز هزینه‌های سفر به کازان بسیار پایین است؛ با این حال، سردی هوا ممکن است باب میل برخی افراد نباشد.

در تور کازان از این جاذبه‌ها دیدن کنید

کاخ کرملین کازان: این کاخ در سال 2000 میلادی به عنوان میراق فرهنگی روسیه در فهرست یونسکو ثبت شد. کاخ کرملین کازان بارها در طوب تاریخ تخریب و مجدداً از نو ساخته شد. در حال حاضر، یک مسجد، موزه، گالری و چند فروشگاه و کافه در این کاخ وجود دارد.

مسیحیان و مسلمانان جمهوری تاتارستان سال‌های متمادی به صورت مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر زندگی کرده‌اند. کاخ کرملین کازان نماد این زندگی صلح‌آمیز است. چرا که مسجد قل شریف (یکی از بزرگ‌ترین مساجد اروپا) در کنار کلیسای بشارت ارتدکس (قدیمی‌ترین کلیسای سنگی) در این کاخ ساخته شده است.

کازان-کاماپرس

جزیره سویاژسک: این جزیره در رودخانه ولگا و در فاصله 58 کیلومتری کازان واقع شده است. این جزیره هم به لحاظ طبیعت زیبا و هم از نظر جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیزش مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. وجود حدود 10 اثر تاریخی در سویاژسک موجب شده تا این جزیره در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار بگیرد. کلیساهای چوبی، موزه‌ها، دیوارهای سنگی و معبدها تنها بخشی از این میراث بزرگ تاریخی است.

کازان-کاماپرس

پارک آبی ریویرا: این پارک در سال 2007 میلادی تاسیس شده و مکانی مناسب برای لذت بردن از تفریحات آبی هیجان‌انگیز است. گردشگران می‌توانند از خدمات اسپا و سونای این پارک بزرگ آبی برای ریلکس کردن نیز استفاده کنند.

کازان-کاماپرس

باغ گیاه‌شناسی و باغ وحش کازان: اینجا یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین باغ وحش‌های جهان است. در واقع، قدمت باغ وحش کازان به بیش از 210 سال می‌رسد! باغ گیاه‌شناسی و باغ وحش کازان حدود 7 هکتار وسعت دارد و بیش از 160 گونه جانوری و 1000 گونه گیاهی را در خود جای داده است.

کازان-کاماپرس

معرفی بهترین هتل‌های کازان با قیمت مناسب

هتل ایبیس: ایبیس یک هتل زنجیره‌ای 3 ستاره است که امکانات خوب را با قیمت‌های مناسب به مهمانان ارائه می‌کند. هتل ایبیس کازان حدود 5 دقیقه تا کاخ کرملین و 30 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. در تمام اتاق‌ها حمام، تلویزیون، گاوصندوق، تهویه هوا و وای فای رایگان موجود است.

کازان-کاماپرس

هتل کورت یارد: فاصله این هتل از کاخ کرملین کازان حدود 100 متر است. مهمانان هتل کورت یارد می‌توانند از بوفه صبحانه و غذاهای خوشمزه بین‌المللی اینجا لذت ببرند. باشگاه بدنسازی و رستوران تراس با نمای زیبا از دیگر امکانات این هتل است.

کازان-کاماپرس

هتل کورستون رویال: رزرو این هتل برای مسافران تجاری و مدیران کسب و کارها بهترین گزینه است. چرا که در هتل کورستون رویال یک طبقه مجزا با 8 اتاق کنفرانس برای برگزاری جلسات کاری مهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل یک رستوران در آخرین طبقه با چشم‌انداز عالی به سراسر شهر و یک رستوران دیگر با منوی سلف سرویس دارد. از دیگر امکانات هتل کورستون رویال می‌توان به باشگاه ورزشی، تماس‌های بین‌المللی رایگان، وای فای رایگان، صبحانه رایگان، استخر و سونا اشاره کرد.

کازان-کاماپرس

بهترین و ارزان‌ترین تور کازان-مسکو تیرماه 1402

شروع قیمت از: 37 میلیون و 550 هزار تومان

این تور در تاریخ 24 تیرماه به مدت 7 شب و 8 روز توسط آژانس مسافرتی لیاناپرواز برگزار خواهد شد. بلیط رفت و برگشت پرواز با هواپیمایی ماهان ایر، اقامت در هتل همراه با صبحانه، ویزای توریستی، بیمه مسافرتی، گشت شهری، تور لیدر فارسی‌زبان و ترانسفر فرودگاهی از جمله امکانات این تور ترکیبی محسوب می‌شود.

لیاناپرواز، مجری انحصاری تورهای روسیه، عمان و جنوب شرق آسیا در ایران است. بنابراین، گردشگران می‌توانند با هزینه بسیار کمتر در مقایسه با سایر آژانس‌های مسافرتی، بهترین تورها را از لیاناپرواز رزرو کنند. ارائه سرویس‌های ویژه و پشتیبانی از مسافران در طول سفر از دیگر خدمات این مجموعه به شمار می‌رود. برای گفتگو با کارشناسانی که مشتاقانه آماده صحبت با شما هستند با شماره 02141187 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : لیانا پرواز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین و ارزان ترین تور کازان را با لیاناپرواز تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز