بهترین هدیه روز مرد برای آقایان ماشین باز

بهترین هدیه روز مرد برای آقایان ماشین باز کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر  زیاد اهل ماشین نیستید و از خودرو و قطعات‌ آن چیز زیادی سر در نمی‌آورید، احتمالا خرید هدیه برای یک فرد ماشین‌باز برای شما کار سخت و طاقت‌فرسایی به نظر می‌رسد.

انتخاب بهترین هدیه برای ماشین بازها که هم علاقه ما را نسبت به آنها نشان داده و هم با وسیله نقلیه محبوب‌شان مرتبط باشد، چالش‌های زیادی به  همراه دارد. با این حال با گشتی در فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین با گزینه‌ها متنوع و بی‌شماری روبرو می‌شوید.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.
کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین هدیه‌های روز مرد مخصوص عاشقان ماشین‌ می‌پردازد.

اکتان بوستر آمریکایی گام اوت Gumout Octane Booster

اکتان بوسترها با افزایش اکتان موجود در بنزین معمولی، کیفیت آن را افزایش داده و عدد آن را از 87 به حدود 93 تغییر می‌دهند. اکتان بوستر حداکثر توانایی بنزین برای یک خودرو را برای احتراق بالاتر می‌برد و احتمال شکستن یا ذوب شدن پیستون‌ها را در اثر احتراق کاهش می‌دهد. اکتان بوستر آمریکایی گام اوت، با قابلیت افزایش عملکرد موتور خودرو و کاهش امواج را می‌توانید با قیمت 294 هزار تومان از سایت کارواکس تهیه کنید.

اکتان بوستر آمریکایی گام اوت Gumout Octane Booster هدیه روز پدر کاماپرس

بیشتر بخوانید:

تمیز کننده دیسک و ترمز Liqui Moly

تمیزکننده دیسک و ترمز Liqui Moly با کشش سطحی پایین، عمیق‌ترین لکه‌ها و آلودگی‌های دیسک و ترمز از جمله بقایای روغن، گریس و رزین را از بین می‌برد. این محصول بدون استون رایج در شوینده‌ها، قابلیت پاک‌سازی لکه‌های چربی از پوشش‌های پارچه و فرش را نیز دارد.

سطوح ظریف مثل مس و آلیاژهای آلومینیوم، دینام، استارت و صفحات فشار کلاچ از جمله مکان‌هایی هستند که Liqui Moly قابلیت تمیزکنندگی‌شان را دارد. این محصول با قیمت حدودی 315 هزار تومان در سایت کارواکس ارائه شده است.

تمیز کننده دیسک و ترمز Liqui Moly هدیه روز مرد کاماپرس

کیف زباله چرم بابل

کیف زباله بابل از جنس چرم صنعتی و با قیمت روز 88 هزار تومان از فروشگاه لوازم خودروی ته‌لوکس قابل تهیه است. این محصول با داشتن دهانه کشی و ارتجاعی از بیرون افتادن زباله‌های داخل کیف جلوگیری می‌کند.

بند بلند و مقاوم کیف زباله چرم بابل برای استفاده در تمامی خودروها مناسب است. این کیف قابل شست‌وشو بوده و با داشتن ورق پلیمری از نفوذ آلودگی و گرد و غبار به درون کیف جلوگیری می‌کند. این محصول علاوه‌بر زباله‌های خودرویی برای جاگیری دوربین عکاسی و گوشی موبایل و تجهیزات کوچک سفر نیز کاربرد دارد.

کیف زباله چرم بابل هدیه روز مرد کاماپرس

ردیاب خودرو هوشمند گلدن بت مدل G400

ردیاب هوشمند گلدن بت، قابل نصب بر روی تمامی انواع خودروهای سنگین و سبک، با قیمت حدودی 3 میلیون تومان در ته‌لوکس به‌فروش می‌رسد. این محصول قابلیت خاموش کردن خودرو از طریق موبایل را برای استفاده کنندگان در هر مکانی فراهم کرده است.

ردیاب گلدن بت قابلیت پیدا کردن نقطه دقیق خودرو به دو صورت آنلاین و آفلاین را در کنار هشدار امنیتی روشن شدن خودرو به صورت غیرمجاز را برای افزایش امنیت وسایل نقلیه مختف، طراحی کرده است. با خرید ردیاب هوشمند گلدن بت G400 از امکاناتی مثل اضافه کردن تعداد نامحدودی دستگاه به پنل کاربری 3 سال گارانتی شرکت گلدن بت بهره‌مند می‌شوید.

ردیاب خودرو هوشمند گلدن بت مدل G400 هدیه روز پدر کاماپرس

محلول تمیز کننده چرم Labocosmetica مخصوص خودرو مدل DERMA

محلول تمیزکننده چرم خودرو Labocosmetica برای تمیز کردن روکش چرمی صندلی‌ها، داشبور و بخش‌های دیگر خودرو با پوشش چرم، کاربرد دارد. قیمت روز این محصول 590 هزار تومان است که در فروشگاه لوازم خودرویی گنجی‌پخش عرضه می‌شود.

محلول تمیزکننده چرم مدل دراما که فاقد هرگونه مواد اشتعال‌زا و نفتی است می‌تواند شدیدترین آلودگی‌های قسمت‌های مختلف چرم ماشین را از بین ببرد و جلوه‌ای نو به آن ببخشد. محلول تمیز کننده چرم Labocosmetica مخصوص خودرو مدل DERMA بخش‌های چرمی ماشین را در برابر نور آفتاب محافظت کرده و از پوسته پوسته شدن و تغییر فرم آن جلوگیری می‌کند.

محلول تمیز کننده چرم Labocosmetica مخصوص خودرو مدل DERMA هدیه روز مرد کاماپرس

مایع سوپرکنسانتره صفرشویی و جرم گیر 11 لیتری کوکمی

مایع سوپرکنسانتره مخصوص صفرشویی داخل و خارج خودرو کوکمی که با قیمت حدودی 2 میلیون و 500 هزار تومان از سایت گنجی پخش ارائه شده، فاقد هرگونه فسفات و حلال مضر برای بدنه خودرو است.

این محصول با قابلیت تمیزکنندگی قوی و با حجم بالای 11 لیتر، علاوه‌بر پاک‌سازی قسمت‌های داخلی و خارجی خودرو برای موتورشویی و استفاده در تصفیه‌خانه‌های بیولوژیکی مناسب است. مایع سوپرکنسانتره صفرشویی و جرم گیر کوکمی درکنار تمیزی خودرو، به ثابت ماندن کیفیت بدنه و رنگ آن نیز کمک می‌کند.

مایع سوپرکنسانتره صفرشویی و جرم گیر 11 لیتری کوکمی هدیه روز پدر کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : فروشگاه تهلوکسکارواکسگنجی پخش
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز