اعلام پرفروش ترین خودروهای خارجی سال 2023

لست سکند

در دنیای پرسرعت خودروها که همواره درحال پیشرفت هستند و در چند سال گذشته نیز خودروهای الکتریکی جای‌پای محکمی برای خود ساخته‌اند، لازم است با جدیدترین ترندهای این بازار پرحرکت به روز بمانیم.

کاماپرس در ادامه به معرفی 10 خودرو پرفروش‌ سال 2023 می‌پردازد.

تسلا مدل 3

با طراحی شیک و تکنولوژی پیشرفته، این خودروی برقی پیشروی بازار جهانی است. تسلا مدل 3 مجهز به باتری تایپ 2170 و توان 258 اسب بخار دارای صفر تا صد 6.1 ثانیه و حداکثر سرعت 201 کیلومتر بر ساعت است.

سلا مدل 3 کاماپرس

تویوتا کرولا

در لیست خودروهای پرفروش، کرولا همچنان به پیشتازی خود ادامه می‌دهد. مدل ال‌ای این خودرو مجهز به موتور 2 لیتری 4 سیلندری با 169 اسب بخار است که دارای صفر تا صد حدود 8 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر برساعت است.

راز آسمان پایتخت

تویوتاکرولا کاماپرس

فورد سری اف

برای طرفداران آفرود، این خودروی پیکاپ با قدرت و مقاومت بسیار بالای خود به شما قابلیت فتح طبیعت را می‌دهد. فورد سری اف مدل‌های متنوعی از قبیل دوگانه سوز و الکتریکی نیز دارد.

فورد سری اف کاماپرس

بیشتر بخوانید:

فولکس‌واگن گولف

این خودرو که نسل‌هاست بین جوانان هوادار دارد، هنوز هم با نسل جدید خود در میان پرفروش‌ترین خودروها جای دارد. مدل گولف آر مجهز به موتور 4 سیلندر 1.4 لیتری و توان 315 اسب بخار، صفر تا صد 5 ثانیه و حداکثر سرعت 249 کیلومتر بر ساعت است.

فولکس واگن کاماپرس

هوندا سیویک

سیویک با ظاهری جمع‌وجور درعین حال ایرودینامیک، از مصرف سوخت بهینه‌ای برخوردار است. این خودرو با موتور 4 سیلندر و صفر تا صد 7.5 ثانیه‌ای ،حداکثر سرعت 202 را ارائه می‌دهد.

هوندا سیویک کاماپرس

شورلت سیلورادو

این غول آمریکایی از مقاوم‌ترین گزینه‌های پیکاپ آفرود بازار است. سیلورادو هم مانند همتایش فورد سری اس، مدل‌های متنوعی همچون مدل الکتریک (ای‌وی) ارائه می‌دهد.

شورلت کاماپرس

نیسان روگ

این کراس اوور مناسب برای شهرها و همچنین آفرود است و برای بهبود کیفیت رانندگی و راحتی شما طراحی شده است. روگ مجهز به موتور سه سیلندری با 201 اسب بخار، صفر تا صد 7.8 ثانیه و حداکثر سرعت 193 کیلومتر بر ساعت است.

نیسان کاماپرس

هیوندای توسان

نسل جدید این خودروی شناخته شده تلفیقی از تکنولوژی و طراحی مدرن است که تجربه‌ای آینده‌گرایانه از رانندگی را به شما ارائه می‌دهد. این خودرو مجهز به موتور 4 سیلندر با 187 اسب بخار، قابلیت صفر تا صد 8.8 و حداکثر سرعت 193 کیلومتر بر ساعت را دارد.

هیوندا توسان کاماپرس

ب‌‌ام و سری 3

این سدان لاکچری تلفیقی از شکوه و قدرت را به نمایش می‌گذارد. این خودرو سری 3 از موتور 4 سیلندر ، توان 382 اسب بخار، صفر تا صد 5.2 ثانیه و سرعت 251 کیلومتر بر ساعت برخوردار است.

بی ام و کاماپرس

مرسدس بنز کلاس سی

رقیبی دیرینه برای ب‌ام و، کلاس سی خودرویی مجلل است که سبک زندگی شما را تغییر می‌دهد. بنز کلاس سی مجهز به موتور 4 سیلندر 16 والوی با توان 255 اسب بخار، صفر تا صد 5.3 ثانیه و حداکثر سرعت 207 کیلومتر بر ساعت است.

مرسدس بنز کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام وتسلاتویوتافوردفولکس واگنمرسدس بنزنیسانهونداهیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز