با بودجه 1 تا 2 میلیارد تومانی می توان خودروی خارجی خرید؟

قیمت خودرو خارجی-کاماپرس

شرایط کنونی اقتصادی کشور باعث شده تا قیمت بسیاری از خودروهای خارجی، حتی تولیدات داخل، رشد قابل توجهی داشته باشد تا جایی که اقتصادی‌ترین خودرو کشور به مرز قیمتی 300 میلیون تومان برسد. به همین دلیل خرید خودرو خارجی بسیار هزینه دارد و باید برای آن بودجه میلیارد در نظر گرفت. با نگاهی به قیمت خودروهای وارداتی می‌توان دریافت که برای خرید این محصولات باید حداقل 2 میلیارد تومان بودجه داشت.

به گزارش کاماپرس، خودروهای خارجی علی رغم رشد قیمتی که داشتند اما مورد توجه افراد زیادی هستند. همچنان افرادی هستند که بابت خرید این مدل خودروها پول زیادی پرداخت کنند. دلیل عمده این موضوع نیز به ظاهر جذاب، امکانات ایمنی و مصرف سوخت مناسب تولیدات خارجی باز می‌گردد. با نگاهی به لیست قیمت خودروهای وارداتی می‌توان دریافت که ارزان قیمت‌ترین آن‌ها حول و حوش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان نرخ دارد. در ادامه تعدادی از خودروهای خارجی کارکرده ب قیمت کمتر از 2 میلیارد تومان معرفی خواهند شد؛

*خودرو MGGT

مدل؛ 2017

حدود قیمتی؛ 1 میلیارد تومان

یکی از خودروهای ارزان قیمت خارجی، جی تی 2017 محسوب می‌شود که دارای موتور با قدرت 127 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متری است. شتاب 100 این خودرو تقریبا در 9.8 ثانیه اتفاق می‌افتاد. حداکثر سرعت این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 7.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند. به لحاظ طراحی ظاهری این خودرو با داشتن چراغ جلوی کشیده و خطوط مشخص روی کاپوت چهره بسیار اسپرتی پیدا کرده است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به کنترل پایداری، کروز کنترل، سنسور عقب و فشار باد تایرها، پدل شیفتر، گرمکن فرمان و ترمز ضدقفل دارد.

قیمت خودرو وارداتی-کاماپرس

*تویوتا پریوس تیپ B

مدل؛ 2017

حدود قیمتی؛ 1 میلیارد و 780 میلیون تومان

تویوتا پریوس 2017 تیپ بی یکی از خودروهای دارای چهره خشن و جوان پسند بازار است که از جمله محصولات ارزان قیمت برند تویوتا محسوب می‌شود. این خودرو موتور چهار سیلندری 16 سوپاپه دارد. حجم موتور تویوتا پریوس تیپ بی به هزار و 798 سی سی می‌رسد و دارای حداکثر قدرت 121 اسب بخار است. این مدل خودرو در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 3.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند. از جمله امکانات این مدل خودرو می‌توان به دوربین دید عقب، سیستم صوتی جی بی ال، هوشمند کنترل سرعت، کنترل فاصله، تشخیص علائم ترافیک و اعلام خطر تصادف اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت خودرو وارداتی-کاماپرس

*کیا کارنز

مدل؛ 2017

قیمت حدودی؛ 1 میلیارد و 900 میلیون تومان

کیا کارنز یک خودرو چند منظوره با ظرفیت هفت سرنشین است که گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت محسوب می‌شود. به لحاظ فنی این خودرو به موتور بنزینی با حجم 2 لیتری مجهز شده و به اندازه 165 اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا 100 این خودرو طی زمان 10.8 ثانیه اتفاق می‌افتاد. حداکثر سرعت این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن در هر 100 کیلومتر 8 لیتر اعلام شده است. چراغ‌های بزرگ جلو و عقب این خودرو حالت کلاسیک به آن داده و در کل این خودرو از لحاظ ظاهری پیچیدگی چندانی ندارد. استارت بدون کلید، گرم کن و سردکن صندلی جلو، پانوراما، سانروف، آینه بغل برقی، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، دکمه‌های کنترلی فرمان و ترمز پارک برقی از جمله امکانات این خودرو هستند.

قیمت خودرو وارداتی-کاماپرس

بهترین درگاه برای خرید خودروهای خارجی کدام است؟

تمامی مدل خودروهای مذکور با قیمت حدودی اعلام شده در سایت همراه مکانیک قابل رویت است. این مجموعه علاوه بر خودروهای مذکور، مدل‌های دیگر از اتومبیل‌های خارجی را دارد که قیمت آن‌ها کمتر از 2 میلیارد تومان است. افرادی که مایل به خرید خودروهای خارجی هستند کافی است به سایت همراه مکانیک، لیست قیمت خودروهای خارجی مراجعه کرده و با مشاهده قیمت‌ها و انواع خودروها، مدلی که امکان خریدش را دارند، انتخاب کنند. درگاه همراه مکانیک تنها گزینه‌ای برای خرید خودروهای خارجی نیست، این مجموعه امکان خرید خودروهای داخلی، فروش انواع خودروها و کارشناسی آن‌ها را به درخواست متقاضیان فراهم کرده است.

چرا همراه مکانیک؟

همراه مکانیک یک مجموعه با تجربه فراوان در زمینه خرید، فروش یا کارشناسی انواع محصولات مورد نظر متقاضیان است که خدمات خود را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌دهد.

متقاضیان به منظور بهره‌مندی از خدمات این مجموعه نیاز به مراجعه حضوری ندارند. متقاضیان کافی است به وبسایت همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده و برای خدمت مورد نظر خود درخواست بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز