بهترین هتل های 5 ستاره ساحل لارا در آنتالیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری در شهر آنتالیای ترکیه، ساحل لارا است. این ساحل در شرق شهر قدیمی آنتالیا قرار داشته و به هتل‌های مجلل پنج ستاره‌اش معروف است. ساحل لارا مقصدی عالی برای گذران تعطیلات تابستانی بوده و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ماه عسل زوج‌ها محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ساحل لارا نزدیک‌ترین ساحل به فرودگاه آنتالیا بوده و بنابراین، اقامتگاه خوبی برای تور آنتالیا یوآل محسوب می‌شود. بخش غربی این ساحل دارای امکانات عمومی و رایگانی چون دوش، رختکن، سرویس بهداشتی و… است. به همین دلیل، گردشگران زیادی ترجیح می‌دهند تا تفریحات آبی خود را در این ساحل چشم‌نواز سپری کنند. در ادامه، بهترین هتل‌های 5 ستاره برای اقامت در ساحل لارا معرفی خواهد شد.

هتل لارا باروت

هتل پنج ستاره لارا باروت به رستوران شبانه‌روزی و نوشیدنی‌های متنوعش معروف است. خدمات اسپای این هتل تا نیمه‌های شب به مهمانان ارائه می‌شود. تمام سوئیت‌های هتل لارا باروت دارای دوش بخار با جکوزی و کف پارکت هستند. همچنین، بالکن‌های این سوئیت‌ها چشم‌انداز بسیار خوبی به سوی ساحل دارند. این هتل به شش استخر شنا و یک ساحل خصوصی نیز مجهز بوده و گردشگران می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز از آنها استفاده کنند. همچنین، استخرهایی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده و یک پارک آبی با سرسره و انواع مختلف سرگرمی برای خانواده‌ها وجود دارد. مهمانان می‌توانند پس از یک شنای لذت‌بخش و آفتاب گرفتن در ساحل خصوصی این هتل، از یک حمام ترکی مجلل نیز لذت ببرند.

راز آسمان پایتخت

هتل آی سی

این هتل برای اقامت گروه‌های گردشگری و خانواده‌ها در ساحل لارا بهترین گزینه است. ویلای سوپریور لوکس هتل آی سی، یکی از مجلل‌ترین ویلاهای ساحل لارا به شمار می‌رود. در این هتل پنج ستاره، یک باغ خصوصی، یک تراس روباز، یک استخر خصوصی به همراه تخت‌های آفتاب‌گیر نیز وجود دارد. مهمانان این هتل می‌توانند از خدمات ماساژ و اسپا نیز بهره‌مند شوند و بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در رستوران این هتل سرو نمایند. در ساحل خصوصی هتل آی سی، تفریحات مختلفی مانند جت اسکی یا پاراسلینگ برای سرگرمی بیشتر گردشگران در نظر گرفته شده است. مهمانانی که در هتل آی سی اقامت می‌کنند به هیچ وجه نباید ماساژ تایلندی و حمام گلی این هتل را از دست بدهند!

هتل فام

سوئیت‌های کینگ هتل فام یک اقامتگاه عالی برای زوج‌هایی است که تمایل دارند تا ماه عسل خود را در این ساحل سپری کنند. در این سوئیت‌ها سونای خصوصی و جکوزی با پنجره‌های شیشه‌ای مشرف به دریا با زیباترین چشم‌اندازها وجود دارد. سوئیت‌های دلوکس این هتل هم از جمله اقامتگاه‌های بسیار مجلل ساحل لارا محسوب می‌شود. در استخر روباز هتل فام، کودکان می‌توانند در کنار بزرگسالان از سرسره‌های آبی لذت ببرند. همچنین، انواع غذاهای ترکی، مکزیکی، آسیایی و ایتالیایی در رستوران هتل فام سرو می‌شود. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به حمام ترکی، ماساژ، اسپا و حمام بخار اشاره کرد.

هتل مجلل دِلفین

اتاق‌های دو خوابه هتل دلفین همواره یکی از اقامتگاه‌های محبوب خانواده‌ها در ساحل لارا است. این اتاق‌ها منظره چشم‌نوازی به سمت دریا دارند. به علاوه، سوئیت‌های جونیور با دو بالکن و چشم‌انداز زیبای آنها گزینه مناسبی برای اقامت زوج‌ها است. مهمانان این هتل پنج ستاره می‌توانند در طول روز در ساحل گرم لارا استراحت کرده و کودکان هم از پارک آبی مجموعه لذت ببرند. این هتل به امکاناتی نظیر اسپا، سونا و حمام بخار نیز مجهز است.

هتل لیبرتی

این هتل پنج ستاره به دلیل خدمات باورنکردنی‌ کارکنانش به مهمانان، معروف شده است. بدون شک، تمام گردشگران و به خصوص خانواده‌ها از اقامت در این هتل لذت می‌برند. هتل لیبرتی یک پارک آبی مخصوص بزرگسالان و یک استخر مخصوص کودکان در نظر گرفته است. همچنین، یک کابانای VIP در اسکله این هتل وجود دارد که همواره از گردشگران پذیرایی می‌کند. انواع مختلف غذاهای لذیذ دریایی، ترکی، ایتالیایی و تایلندی نیز در رستوران هتل لیبرتی سرو می‌شوند. ماساژ تایلندی، اسپا، آروماتراپی و… از دیگر امکانات ویژه هتل لیبرتی لارا به شمار می‌رود.

علاقمندان به رزرو تور آنتالیا یوآل و لحظه آخری می‌توانند از خدمات عالی آژانس مسافرتی سلام پرواز بهره‌مند شوند. این آژانس مسافرتی دارای مجوزهای مختلف از سازمان هواپیمایی کشور و سازمان فرهنگی و گردشگری بوده و همواره توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست بیاورد. تمامی تورهای داخلی و خارجی سلام پرواز با قیمت‌های مناسب و خدمات با کیفیت به گردشگران ارائه می‌شود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سلام پرواز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز