بهترین هاست وردپرس را از کجا بخریم؟

ژیوار

برای خرید هاست وردپرس انتخاب‌های زیادی وجود دارد و می‌توان متناسب با حجم مورد نیاز هزینه را پرداخت کرد. این سرورها ممکن است از حجم 10 گیگابایتی تا 40 هزار گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گیرند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هزینه هاست وردپرس و قابلیت‌های آن در دو سایت ایران سرور و هاست نگار می‌پردازد.

خرید هاست وردپرس از ایران سرور

ایران سرور با سرویس‌های میزبانی مختلفی به ارائه خدمت می‌پردازد و برای خرید از آن می‌توان سراغ گزینه‌هایی مانند چیتا پایه، چیتا 2، چیتا 5، چیتا 10، چیتا 30 و چیتا 50 رفت. این سرویس‌ها با گارانتی برگشت وجه کامل برای 14 روز ارائه شده و تحویل و ارتقا کاملا آنی دارند. سرور کم تراکم برای سرعت بیشتر و نصب رایگان وردپرس از دیگر قابلیت‌های ایران سرور است. این هاست با تیم پشتیبانی مخصوص و بکارگیری لایت اسپید اورجینال می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش از کار در فضای وردپرس را به همراه داشته باشد.

سی پنل و دایرکت ادمین اورجینال و سخت افزارهای بروز با NVMe هارد از دیگر قابلیت‌های این هاست هستند.

هاست وردپرس-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

سرویس میزبانی چیتا پایه

این سرور دارای 10 درصد تخفیف در خرید سالیانه بوده و با قیمت 109 هزار تومان ماهیانه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. 500 مگابایت حجم، هارد پر سرعت NVME (نسل جدید)، ترافیک نامحدود و گواهی SSL رایگان از جمله امکاناتیست که در این سرور وجود دارند. علاوه بر آن، DNS اختصاصی رایگان و DirectAdmin از دیگر قابلیت‌های چیتا پایه به حساب می‌آیند.

هاست وردپرس-کاماپرس

بقیه سرویس‌های میزبانی چیتا

در موارد دیگر مانند چیتا 2، چیتا 5 و… تفاوت اصلی در میزان حجم و قیمت اتفاق می‌افتد. در چیتا 2 حجم 2 گیگابایتی و در چیتا 5، چیتا 10، چیتا 30 و چیتا 50 حجم به کار رفته به ترتیب 5 گیگابایت، 10 گیگابایت، 30 گیگابایت و 50 گیگابایت است. قیمت این محصولات از چیتا 2 تا چیتا 50 به ترتیب 229 هزار تومان، 279 هزار تومان، 299 هزار تومان، 359 هزار تومان و 429 هزار تومان ماهیانه در نظر گرفته می‌شود. تمام این سرویس‌ها در صورت استفاده یکساله دارای تخفیف 10 درصدی هستند.

هاست وردپرس-کاماپرس

خرید هاست وردپرس از هاست نگار

این هاست وردپرس سازگاری بالایی در سرور برای نصب و کارکرد وردپرس داشته و نصب آن به زبان فارسی یا انتقال از لوکال به هاست، رایگان صورت می‌گیرد. تمام مشکلات مربوط به Max Post Size و Max Upload Size و همچنین مموری لیمیت در این هاست برطرف شده است. علاوه بر این، تمامی توابع و پلاگین‌های مورد نظر در این هاست فعال هستند. از ویژگی‌های قابل توجه در این هاست وردپرس می‌توان به آنتی DDOS سخت افزاری، فول بک آپ روزانه، هفتگی و ماهانه، نسخه PHP از 5.6 تا 8 اشاره کرد.

هاست وردپرس-کاماپرس

سرویس میزبانی P5

این سرور با میزان فضای 100 مگابایت و پهنای بند نامحدود در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و به صورت سالانه با قیمت 199 هزار تومان به فروش می‌رسد. این سرور با گواهینامه SSL رایگان برای دامنه‌های ایرانی و خارجی خدمات خود را ارائه می‌دهد و نصب یا انتقال رایگان وردپرس را فراهم می‌کند.

هاست وردپرس-کاماپرس

بقیه سرویس‌های میزبانی

موارد دیگر سرویس‌های هاست وردپرس در هاست نگار بیشتر در حجم فضا و قیمت تفاوت دارند. سرویس P6 با حجم فضای 200 مگابایتی عرضه شده است. قیمت شش ماهه این سرور 163 هزار تومان و قیمت سالانه آن 310 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. هاست وردپرس P7 با قیمت شش ماهه 259 هزار تومان و قیمت سالانه 499 هزار تومان فضای 500 مگابایتی داشته و هاست وردپرس P8 با قیمت سه ماهه 152 هزار تومان، شش ماهه 301 هزار تومان و یک ساله 586 هزار تومان حجمی 1000 مگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

امکان خرید هاست با ظرفیت 2000 مگابایتی، 5000 مگابایتی و حتی 40 هزار مگابایتی نیز در این سرور وجود دارد. قیمت این محصولات در مدت یک ساله به ترتیب 725 هزار تومان، 1 میلیون و 37 هزار تومان و 2 میلیون و 311 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران سرورهاست نگار
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان