طراحی سایت در 60 ثانیه با هوش مصنوعی جدید وردپرس

لست سکند

آسترا یکی از مجبوب‌ترین قالب‌های وردپرس است که در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند. به تازگی این قالب با هوش مصنوعی زیپ دبلیوپی ( ZipWP) ادغام شده است و امکانات جدید و متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، بدین ترتیب در مدت زمان کوتاهی همه مراحل طراحی وبسایت از جمله تصاویر و محتوا مورد نظر انجام می‌شود. آسترا بیش از 280 قالب طراحی وبسایت در اختیار کاربران قرار داده است و به افراد امکان می‌دهد تا در مدت زمان بسیار کوتاهی وبسایت‌هایی با ظاهر حرفه‌ای طراحی کنند. صرفه‌جویی در زمان و طراحی وبسایت‌های حرفه‌ای باعث محبوبیت و افزایش کاربران زیپ دبلیوپی شده است.

نحوه عملکرد هوش مصنوعی زیپ دبلیوپی در وردپرس

استفاده از هوش مصنوعی زیپ دبلیوپی در قالب استارترهای WPAstra، سادگی طراحی وب متن بسته را  وارد محیط کاربری متن باز وردپرس می‌کند. زیپ دبلیوپی با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک سازنده وبسایت در کم‌ترین زمان کاربرد دارد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های زیپ دبلیوپی قابلیت ایجاد وبسایت‌های کاربردی بدون نیاز به کدنویسی و دانش فنی است.

بیشتر بخوانید:

نسخه مستقل زیپ دبلیوپی همه مراحل برای ایجاد یک وبسایت شامل طراحی، ایجاد محتوا برای سایت‌های پیکربندی‌شده و بارگزاری تصاویر را انجام می‌دهد. زیپ دبلیوپی به دو صورت نسخه مستقل و نسخه ادغام‌شده با استارتر WPAstra وجود دارد و کاربران بدون نیاز به دانش فنی و کدنویسی می‌توانند از این نسخه‌ها برای طراحی سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

زیپ دبلیوپی ادعا می‌کند که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند یک وبسایت را در کمتر از 60 ثانیه طراحی کند. زیپ دبلیوپی لزوما به عنوان جایگزینی برای طراحان وب نیست، بلکه برای کاربری‌ مجموعه‌هایی که از خدمات طراحی وب را با حفظ کنترل کامل و محیط متن باز وردپرس استفاده می‌کنند، نیز کارآمد است. بدین ترتیب کل محیط پلاگین وردپرس برای سفارشی کردن وبسایت‌های ایجاد شده با زیپ دبلیوپی در دسترس و قابل استفاده است.

در صورتی که افراد تمایل به استفاده از زیپ دبلیوپی دارند، باید حساب کاربری ایجاد کنند. نسخه رایگان این هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌‌دهد که حداکثر سه وبسایت در ماه ایجاد کنند. نسخه پرمیوم نیز با پرداخت هزینه سالیانه 399 دلار در دسترس است که کاربران می‌توانند تا 10 وبسایت در روز ایجاد کنند و از قابلیت‌های بیشتری برخوردار شوند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز