آسان ترین راه برای طراحی سایت کدام است؟

طراحی سایت-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

برای طراحی سایت می‌توان از متخصصین این حوزه کمک گرفت و یا به طور شخصی از سایت سازها کمک گرفته و خود آن را طراحی کرد. متناسب با حوصله و سلیقه‌ای که در افراد وجود دارد هر یک از این روش‌ها می‌توانند آسان‌تر باشند.

کاماپرس در این گزارش قابلیت‌های طراحی سایت با نونگار و وبزی را بررسی می‌کند.

سایت نونگار پردازش برای طراحی سایت

یکی از سایت‌هایی که آسان‌ترین روش برای طراحی سایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد با نام نونگار شناخته می‌شود. این سایت بیش از 23 سال سابقه داشته و در زمینه طراحی سایت و سئو معروف است. در نونگار بیش از 50 پرسنل رسمی همکاری می‌کنند و 4200 نمونه کار موفق در زمینه‌های مختلف مانند طراحی سایت فروشگاهی و طراحی پورتال‌های سازمانی و… توسط این سایت ثبت شده‌اند.

طراحی سایت-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مراحل انجام پروژه در سایت نونگار

قبل از هر چیز نونگار اعلام نیاز کارفرما را دریافت می‌کند. بعد از این اعلام برآورد حق الزحمه و زمان اجرا مشخص شده و در مرحله سوم مشاوره فنی و تهیه صورت جلسه اجرایی انجام می‌شود. مرحله چهارم عقد قرارداد رسمی بوده و مرحله پنجم طراحی و تولید پوسته گرافیک سفارشی است. بعد از این، سامانه مدیریت محتوا طبق درخواست، طراحی و تولید می‌شود. در مرحله بعد بهینه سازی ساختاری و نمایشی و موبایلی و سئو اولیه، اولویت کار قرار می‌گیرند.

مرحله بعدی ثبت دامنه و میزبانی اختصاصی است. بعد از ثبت دامنه بارگزاری کامل سایت و تست و عیب یابی انجام شده و بعد آموزش کاربری پنل مدیریتی و تحویل سورس کامل پروژه اتفاق می‌افتد. بعد از این تا یک سال پشتیبانی رایگان و بکاپ گیری منظم توسط نونگار صورت گرفته و در نهایت مشاوره‌هایی جهت توسعه سایت در اختیار مدیر سایت قرار می‌گیرند.

طراحی سایت-کاماپرس

ویژگی‌های مثبت نونگار

این سایت پروانه کسب دائمی داشته و در طراحی سایت از قالب اختصاصی استفاده می‌کند. پشتیبانی از سایت به طور 24 ساعته و با بیش از 7 نیروی فعال انجام می‌شود. در انتهای کار و بعد از آموزش دادن کل سورس پروژه به صورت لایه باز و بدون قیمت اضافه تقدیم مدیر اصلی می‌شود. تمام کدها و سایت‌های تولید شده از ابتدا با انجام تمام ساختارهای سئو در اختیار قرار گرفته و سئو تکمیلی و تضمینی هزینه مجزایی را در بر می‌گیرد. این سایت برای ثبت دامنه و ارائه میزبانی هزینه اضافی دریافت نمی‌کند.

طراحی سایت-کاماپرس

سایت وبزی برای طراحی سایت

سایت وبزی امکان طراحی سایت را به خود کاربر می‌دهد. فرقی ندارد که کاربر طراحی بلد باشد یا نه، در این سایت امکان شخصی سازی طراحی فراهم شده است. کار کردن با این سایت مانند ساختن یک پازل است. کافی است جلوی آن نشسته و شکل مورد علاقه خود را اجرا کنید. وبزی تنها سایت ساز فارسی با امکان شخصی سازی صفر تا صد ظاهر سایت به حساب می‌آید.

طراحی سایت-کاماپرس

ویژگی‌های مثبت وبزی

سایت‌های طراحی شده با وبزی در دستگاه‌های مختلف به شکلی درست به نمایش در می‌آیند و هیچ بازدید کننده‌ای از دست نخواهد رفت. ابزارهای کامل سئو در این طراحی به کار رفته و سرعت بالایی دارد. علاوه بر این، امنیت مناسبی در این سایت تضمین می‌شود.

در وبزی کدنویسی به شکل کاملا بومی انجام شده و وابسته به پلتفرم‌های آماده مانند وردپرس نیست. وبزی علاوه بر امکان ساختن سایت، قابلیت‌هایی مانند هاست سریع، امنیت بالا، بهترین سئو و پشتیبانی حرفه‌ای و مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : نونگار پردازشوبزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز