بهترین مرجع برای دانلود گیف و کلیپ خنده دار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که علاقمند به گیف خنده دار و کلیپ خنده دار هستید، حتما از دیدن موضوعات کمدی به وجد می آیید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تکنولوژی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از گیف گیف، همانطور که می‌دانید کمدی یکی از بخش های تفکیک ناپذیر سینما است که در چندین دهه گذشته شاهد محبوبیت روزافزون آن در میان مردم بوده ایم. اگرچه کمدی ژانر کاملا متفاوت و منحصر به فرد است اما کماکان شاهد حضور این سبک و تلفیق آن با آثار دیگری همچون درام، ترسناک، علمی تخیلی و… هستیم.

سوال اینجا است که چرا با وجود اینکه این آثار توانسته نظر و رضایت منتقدان سینما را به خود جلب کند بازهم از آن گریزانند؟ پاسخ این سوال واضح است. زمانی که یک گیف خنده دار بتوانند مخاطبان خود را بخنداند، به قول منتقدین سینما این فیلم، یک اثر کاملا کارکرده است. به گونه ای که تمامی اشکالات ساختاری و قابل نقد را از بین می‌برد.

دیدن کلیپ خنده دار و کمدی می تواند خستگی ناشی از یک روز پر استرس و کاری را از شما بکاهد و لذت خندیدن و شاد بودن را به شما هدیه دهد. اگر سری به رسانه های اجتماعی زده باشید حتما انواع فیلم ها و گیف های خنده دار را دیده‌اید و ازدیاد این فیلم ها نشان دهنده ی توجه و علاقه ی عموم به سبک طنز است. در ادامه با ساختار و محتوای کلیپ های خنده دار بیشتر آشنا می شویم.

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌های یک کلیپ کمدی

کلیپ خنده دار به چندین شیوه مختلف مایه خندیدن و تفکر بیننده می شود. این شیوه ها که شامل کمدی لفظی، کمدی بزن بکوب یا اسلپ استیک، کمدی دیوانه وار و کمدی تقلیدی است که دیالوگ هر فیلم با توجه به نوع آن متفاوت اجرا می‌شود. مضمون کلیپ خنده دار صرفا خندیدن و سرگرم کنندگی افراد نیست، بلکه نشان دهنده یک مشکل اجتماعی، فردی و … است و هدف اصلی آن ایجاد تفکر در بیننده است.

وقتی مشکلات در قالب طنز و در یک کلیپ طنز بیان می شود مخاطب به درک موضوع و گشتن به دنبال راه حل می پردازد. اگر به آثار چارلی چاپلین که مطمئنا همه شما دیده اید، نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که چگونه طنز و شوخی در کنار فیلم به یک اثر ماندگار تبدیل شده است و با گذشت زمان هنوز هم از طرفداران این فیلم کاسته نشده است.

متاسفانه در شبکه های اجتماعی کلیپ های بسیاری را با موضوع لودگی و بی ادبی منتشر می شود و عنوان کلیپ خنده دار را بر روی آن می گذارند؛ انتشاردهنده این کلیپ‌ها متاسفانه فکر می کنند هر چه از کلمات زشت و فحش در این کلیپ ها بیشتر استفاده کنند، مخاطبان بیشتری جذب می کنند.

اما در واقع اینگونه فیلم ها جایگاه چندانی پیدا نمی کنند و در ادبیات ایرانیان محتوای بی ادبانه منفور و زشت قلمداد می شود. بهتر است قبل از ساخت و انتشار یک کلیپ خنده دار ابتدا اطلاعات لازم در خصوص علم طنز و قوانین ساخت فیلم های کمدی بالا ببرید.

مرتبط با : گیف گیف
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز