بهترین مدل های ژاکت مردانه هوگرو در بازار + قیمت

بهترین انواع ژاکت مردانه هوگرو در بازار کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدل‌های متنوعی از ژاکت مردانه همه‌ساله در حوالی پاییز و زمستان توسط برندهای مختلف طراحی و تولید می‌شود. این ژاکت‌ها شامل انواع پافرها، کاپشن‌ها، ژاکت‌های پشمی و… هستند که هرکدام مطابق با نیاز و بودجه مخاطب، انتخاب و خریداری می‌شود.

کاماپرس در این گزارش انواع مختلف ژاکت‌های مردانه تولید شده توسط برند ایرانی هوگرو را معرفی می‌کند.

پافر مردانه هوگرو

هوگرو پافرهای خود را در سه مدل 10252، 10358 و 10425 به بازار عرضه کرده است. متریال به‌کار رفته در این پافرها از پلی استر و ضد آب است که در رنگ‌بندی‌های متنوع از جمله قرمز، آبی، مشکی، طوسی، سبز و سورمه‌ای از 3 میلیون و 995 تا 4 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارند.

پافرهای هوگرو کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

پافرهای هوگرو کاماپرس

 

بیشتر بخوانید:

کت تک مردانه هوگرو

کت تک هوگرو یک آیتم کاربردی برای مهمانی‌های زمستانی و حتی استفاده روزمره در سایر فصول سال است. این کت‌ها با جنس الیاف متفاوتی که دارند هرکدام برای سبک پوشش‌های متفاوت به کار می‌روند.

با این‌حال پارچه استفاده شده در بیشتر این کت‌ها پارچه‌هایی از جنس پلی استر، لینن، ویسکوز و لاکرا با درجه کیفی بالا است که در انواع تک دکمه، دو دکمه و شش دکمه در محدوده قیمتی 3 میلیون و 600 تا 5 میلیون و 500 هزار تومان به‌فروش می‌رسند.

کت تک هوگرو کاماپرس

 

ژاکت مردانه هوگرو

ژاکت‌های پشمی هوگرو که مخصوص فصل پاییز و زمستان طراحی شده‌اند در دو مدل 10434 و 10438 عرضه می‌شوند. هر دو مدل ژاکت پشمی هوگرو در 3 رنگ‌بندی کرم، مشکی و سورمه‌ای تولید شده و برای سایزهای مدیم تا دو ایکس لارج کاربردی هستند.

تفاوت اصلی این دو مدل در جنس پارچه به‌کار رفته در آن‌هاست؛ مدل 10434 از از الیاف 100% کتان تشکیل شده درحالی‌که متریال به‌کاررفته در 10438 ترکیبی از پارچه اکرلیک و کتان است که دوام و ماندگاری بیشتری به این ژاکت می‌بخشد. 10434 با قیمت 1 میلیون و 680 و مدل 10438 با قیمت 1 میلیون و 750 هزار تومان در سایت هوگرو قابل سفارش است.

ژاکت پشمی هوگرو کاماپرس

 

ژاکت پشمی هوگرو کاماپرس

کاپشن مردانه هوگرو

مدل‌های متنوعی از کاپشن مردانه هرساله توسط شرکت هوگرو تولید و عرضه می‌شود. درحال حاضر سه مدل10357، 10424 و 10356 از آن مدل‌ها در سایت این برند با محدوده قیمتی 4 میلیون و 900 تا 5 میلیون و 800 هزار تومان در دسترس است.

کاپشن مردانه هوگرو کاماپرس

 

کاپشن مردانه هوگرو کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : هوگرو
اوج آرام
دادپویان
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز