بهترین ماشین ظرفشویی کنوود کدام است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

صرفه‌جویی در زمان، شستشوی بهتر و کامل‌تر ظروف و همین طور عدم ایجاد خش و جلوگیری از شکستگی ظروف، مسلما هر کاربری را به فکر خرید ماشین ظرفشویی برای راحتی خود می‌اندازد. برند کنوود، به عنوان یکی از تولیدکننده‌های لوازم خانگی با قدمت طولانی، در ساخت و تولید ماشین‌های ظرفشویی خود، از تکنولوژی روز دنیا پیروی می‌کند.

مزیت ماشین ظرفشویی کنوود، فناوری خشک‌کن ظروف در آن است که فضای کاربری راحتی را فراهم کرده و بلافاصله پس از اتمام شستشو، می‌توان به جمع‌آوری ظروف تمیز اقدام کرد. معمولا موتورهای بکار رفته در ماشین ظرفشویی کنوود از نوع اینورتر در نظر گرفته شده و از این رو کاربران شاهد کاهش مصرف برق محسوسی خواهند بود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 مدل از بهترین ماشین ظرفشویی‌های کنوود با ارائه قیمت خواهد پرداخت.

ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW3141 W/S

این مدل ماشین ظرفشویی کنوود در شرایط کنونی با قیمت 37 میلیون و 280 هزار تومان، یکی از بهترین محصولات این برند محسوب می‌شود. ظرفیت استاندارد این دستگاه برای 14 نفر در نظر گرفته شده و از این رو به خوبی می‌تواند در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی از عهده شستشوی ظروف به تنهایی برآید. سه سبد داخلی، فضای ذخیره‌سازی را با نهایت ایجاد نظم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در هنگام استفاده، دستگاه حدود 49 دسی بل تولید صدا دارد و از این رو مخل آسایش اهالی منزل نخواهد بود.

1-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW-3140

این مدل ماشین ظرفشویی کنوود با حدود قیمت 35 میلیون و 190 هزار تومان یکی دیگر از بهترین ماشین ظرفشویی‌های کنوود است و در دو رنگ سفید و نقره‌ای عرضه می‌شود. این محصول 14 نفره امکان تنظیم زمان شستشو برای 24 ساعت آینده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین شستشوی سریع در مواقع نیاز نیز یکی دیگر از امکانات کاربردی این محصول است. شستشوی عمیق نیز می‌تواند به راحتی این دستگاه را به جدال با سخت‌ترین لکه‌های چربی راهی کند.

2-کاماپرس

ماشین ظرفشویی کنوود مدل KDW 3140 W

این مدل ماشین ظرفشویی کنوود حدود 35 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد و در دو رنگ سفید و نقره‌ای در بازار موجود است. این محصول با ظرفیت 14 نفره، پاسخگوی نیاز خانواده‌های پرجمعیت است. با توجه به نوع تنظیمات، می‌توان با خیالی راحت شستشوی ظرف‌های کریستالی را نیز به این دستگاه سپرد. شستشوی سریع و در عرض سی دقیقه نیز یکی دیگر از امکانات کاربردی این ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

3-کاماپرس

ماشین ظرفشویی کنوود مدل KD – 430 W

این مدل ماشین ظرفشویی کنوود حدود 35 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و با استقبال کاربران زیادی روبرو شده است. این محصول نیز مانند دیگر ماشین ظرفشویی‌های کنوود، با تولید صدای 49 دسی بل، آرامش را برای خانواده به ارمغان می‌آورد و حین کار، سر و صدای خاصی ایجاد نمی‌کند. هفت برنامه شستشو، به کاربران این امکان را می‌دهد تا متناسب با نوع ظروف، میزان کثیفی و جنس آنها، برنامه مناسب جهت شستشوی ظروف را انتخاب کند. فضای داخلی این ماشین ظرفشویی شامل 3 سبد جهت قرارگیری ظروف و همین طور کشویی جهت قراردادن قاشق‌ها و چنگال‌هاست؛ این ویژگی، نظم دستگاه را به میزان قابل توجهی بالاتر می‌برد.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آی واش سنترایمالزخانه تککنوود
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز