بهترین مارک فیلتر اصلی خودرو در بازار را بشناسید

فیلتر هوا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

فلیتر خودرو قطعه‌ای است که در عملکرد و سلامت خودرو نقش موثری دارند و به همین دلیل در سرویس دوره‌ای به کارکرد آن‌ها توجه می‌شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از بهران فیلتر، در کل انواع فیلتر خودرو باید در زمان معینی عوض شوند و بی‌توجهی به این موضوع ممکن است مشکلات زیادی برای خودرو در پی داشته باشد. ضمن اینکه خرید فیلتر مناسب و اصل هم برای کارکرد مناسب خودرو شرط است و باید این نوع محصولات از فروشگاه بهران فیلتر خریداری شود.

به گزارش کاماپرس، فیلترها یک مدل مشخص و واحدی نیستند و به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. خودروها معمولا سه نوع فیلتر هوا، روغن و سوخت دارند. هر یک از قطعات با توجه به نام آن‌ها یک نوع وظیفه فیلتر کردن را دارد تا هوا، سوخت و روغن بدون ناخالصی و آلایندگی در خودرو جریان پیدا کند و باعث کارکرد مناسب انواع اتومبیل سبک و سنگین شود.

کارکرد فیلتر هوا چیست؟

فیلتر هوا یکی از انواع مهم فیلترها است که ذرات ناخالص هوایی که قصد ورود به موتور دارد را می‌گیرد و هوای تصفیه شده را به این قطعه اصلی خودرو می‌رساند. فیلتر هوا علاوه بر جذب ناخالصی‌ها، وظیفه کنترل هوای ورودی به موتور را نیز برعهده دارد.

در ادامه چند مدل از بهترین انواع فیلتر خارجی هوا برای اطلاع خوانندگان معرفی خواهند شد

راز آسمان پایتخت

شرکت مان فیلتر

یکی از انواع فیلترهای قدرتمند که در عرصه جهانی شناخته شده است، مان فیلتر نام دارد که طیف گسترده‌ای از 100 درصد کیفیت تطبیق اُ ای را ارائه می‌دهد. انواع فیلترهای مان عملکرد خوبی دارند و با ادعای قطعات عالی، خدمات عالی در بازار جهانی عرضه می‌شود. این نوع فیلتر 98 درصد ناوگان خودرویی اروپا را پوشش می‌دهد. انواع این فیلتر به 7 هزار عنصر برای بیشتر از 90 هزار وسیله نقلیه و ماشین آلات می‌رسد که در سراسر جهان در دسترس است.

فیلتر دونالدسون

شرکت دونالدسون یکی از مجموعه‌های معروف در زمینه تولید انواع فیلتر است. ابداع و طراحی فیلترهای اکثر ماشین آلات معدنی، ساختمانی و راه سازی توسط این شرکت انجام می‌شود. این مجموعه 32 کارخانه در سراسر دنیا دارد که با استفاده از اطلاعات به روز و نوآوری اقدام به ساخت انواع فیلتر هوا، سوخت و روغن می‌پردازد. شرکت دونالدسون سالیانه 6.40 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه در زمینه تولید انواع فیلتر هوا پرداخت می‌کند. به گفته مشتریان، محصولات تولیدی این شرکت قیمت مناسبی دارند.

فیلتر ساکورا

فیلتر ساکورا یکی دیگر از برندهای شناخته شده در حوزه تولید انواع فیلتر است که انواع مختلف این قطعه را دارد. محصولات کارخانه ساکورا طراحی تخصصی دارند و مهندسان این کارخانه هنگام طراحی فیلتر خودرو با توجه به برند، کارایی، نوع موتور و … اقدام به ارائه طرح می‌کنند. در واقع مهندسان این کارخانه به جنس مواد به کار رفته در تولید فیلتر، ضخامت و مساحت آن و …. دیگر توجه دارند تا پاسخگوی نیازهای انواع خودرو باشند. عبارت «ساکورا هرگز حکم کلی نمی‌دهد» توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و برای چند سال پیاپی جوایز مختلفی ببرد.

فیلتر هوا-کاماپرس

فیلتر شور

برای اینکه مطمئن باشید از فیلتر شور را استفاده کنید؛ این شعار شرکت شور است. این مجموعه انواع فیلترها از جمله فیلتر هوا را به بازار عرضه کرده و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خدمات پس از فروش توانسته در بازارهای جهانی جایگاه خوبی به دست آورد. این شرکت خدمات تخصصی را در خصوص فیلترهای خود ارائه می‌دهد.

خرید انواع فیلتر روغن بهران فیلتر

شرکت بهران فیلتر، سهامی خاص، از سال 1372 در زمینه تولید انواع فیلترهای خودرو سبک و سنگین، صنعتی و نیروگاهی فعالیت دارد. شرکت بهران توس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بهران فیلتر شناخته می‌شود. این شرکت در زمینه تولید انواع گوناگون و باکیفیت فیلتر با قیمت‌های مناسب فعالیت دارد و تاکنون توانسته در صنایع خودروسازی، شرکت‌های شیمی، نفتی و نیروگاهی تولیدات مناسبی را ارائه دهد. شرکت‌های بزرگ دولتی مثل سایپا، ایران خودرو، ارس خودرو، مدیران خودرو، مزدا یدک، تیراژ دیزل، سایپا یدک، شرکت‌های اتوبوسرانی مشهد، اصفهان، بندرعباس، تبریز، تهران و … با این مجموعه همکاری دارند و از تولیدات آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین مارک فیلتر اصلی خودرو در بازار را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز