بهترین صرافی برای خرید پرفکت مانی کدام است؟

پرفکت مانی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

این روزها خرید از سایت‌های خارجی برای ایرانی‌ها به‌واسطه تحریم‌ها و مشکلات پرداخت ارزی با چالش‌ و دشواری‌های متعددی رو به رو است. در این میان،  برخی شرکتها سعی کرده اند از طرق مختلف بر این مشکل فائق شوند و مشکلات کاربران ایرانی را برطرف کنند. یکی از این شرکتها “پرفکت مانی” است که با راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی، بستری امن و به‌دور از هرگونه تحریم را برای مشتریانش فراهم کرده است.

به گزارش کاماپرس، کیف پول پرفکت مانی به‌عنوان یک سیستم پرداخت بین‌المللی مالی، بستری را فراهم کرده تا کاربران به‌راحتی بتوانند از سایت‌های بین‌المللی خرید کرده و هزینه آن را پرداخت کنند. خرید پرفکت مانی علاوه بر امکان خرید از سایت‌هایی همچون آمازون، قابلیت درآمد ارزی را برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده است. بهترین راه برای انتقال پول از طریق پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی‌‌های معتبر است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفکت مانی و بهترین صرافی برای خرید آن پرداخته است.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی به‌عنوان یک شرکت بین‌المللی که دفتر رسمی آن در کشور پاناما قرار دارد، فعالیت خود را با طراحی یک سیستم پرداخت بین‌المللی به همین نام آغاز کرد. این شرکت با طراحی یک سیستم امن و سریع، خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول به‌صورت آنلاین را به کاربران ارائه می‌کند.

از جمله مهم‌ترین خدمات سیستم پرفکت مانی می‌توان به انتقال ارز به‌شکل آنلاین، دریافت ارز به‌شکل دلار، یورو و امثال آن، خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی، ذخیره امن پول‌ها در حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه، خرید بیت کوین، دلار، یورو و نظایر آن اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

چرا خرید پرفکت مانی برای ایرانی‌ها مهم است؟

مشکلات پرداخت ارزی یکی از دغدغه‌های مهم کاربران ایرانی در فروشگاه‌های آنلاین بین‌المللی، اپلیکیشن‌های خارجی و امثال آن است. استفاده از اکثر سیستم‌های پرداخت مانند پی‌پل، مستر کارت، ویزا و امثال آن برای ایرانی‌ها به‌واسطه تحریم‌های آمریکا امکان‌پذیر نیست. این در حالی است که شرکت پرفکت مانی برخلاف دیگر شرکت‌ها، در ارائه خدمات خود، قوانین و تحریم‌های آمریکا را اعمال نکرده و خدمات خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد؛ از این رو خرید پرفکت مانی گزینه بسیار مناسبی برای انتقال ارز به‌شکل اینترنتی و حتی کسب درآمدهای ارزی در ایران است.

چطور از پرفکت مانی استفاده کنیم؟

خرید پرفکت مانی و انتقال پول از طریق آن به‌راحتی و با ایجاد حساب کاربری پرفکت مانی در وبسایت اصلی این مجموعه امکان‌پذیر است. با این حال خرید پرفکت مانی در ایران به دو شیوه صورت می‌گیرد که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است:

انتقال حساب به حساب

نخستین روش خرید پرفکت مانی و انتقال پول از طریق آن، ثبت نام در وبسایت PerfectMoney.is است. برای این کار تنها کافی است پس از ورود به نشانی موردنظر، زبان وبسایت را به فارسی تغییر داده و پس از ثبت نام، منتظر دریافت نام کاربری خود از طریق ایمیل باشید. پس از آن می‌توانید به‌صورت مستقیم در این وبسایت، پرفکت مانی خریداری کنید.

انتقال با خرید ووچر

یکی از روش‌های به‌مراتب آسان‌تر و ساده‌تر برای خرید پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی است. این ووچر شامل یک کد 10 رقمی و یک کد فعالسازی 16 رقمی است که می‌توانید با مراجعه به صرافی‌ها آن را دریافت کنید. مزیت اقدام از طریق خرید ووچر پرفکت مانی، عدم نیاز به داشتن حساب کاربری پرفکت مانی است. در واقع با داشتن کد ووچر مانی یا کیف پول پرفکت مانی در یک صرافی معتبر می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با اطمینان به انتقال و دریافت ارز اقدام کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی چه مزایایی دارد؟

از مهم‌ترین مزایای خرید ووچر پرفکت مانی می‌توان به استفاده سریع و راحت از آن‌، امنیت پرداخت بالا، نداشتن تاریخ انقضا و امکان استفاده از آن‌ در هر زمان و همچنین کارمزد بسیار پایین در تراکنش‌های مالی اشاره کرد.

از کدام صرافی پرفکت مانی بخریم؟

در حال حاضر با توجه به مزایای پرفکت مانی، بسیاری از صرافی‌ها، عرضه پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی فوری را به خدمات خود اضافه کرده‌اند. “ایرانکس بیت” به‌عنوان یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، امکان خرید فوری ووچر پرفکت مانی را با کمترین کارمزد فراهم کرده است.

ایرانکس بیت

صرافی ارز دیجیتال ایرانکس بیت به ‌عنوان یک مجموعه معتبر و با هدف تسهیل مبادلات ارزهای دیجیتال، خدمات ویژه‌ای را در حوزه فناوری ارزهای دیجیتال از جمله خرید پرفکت مانی برای کاربران خود فراهم کرده است. این مجموعه با برخورداری از تیم حرفه‌ای و متخصص در حوزه طراحی پلتفرم‌های معاملاتی، بستری امن و بین‌المللی ایجاد کرده است.

با خرید ووچر پرفکت مانی از ایرانکس بیت به آدرس https://iranex.cc/  می‌توانید از مزایای پشتیبانی شبانه روزی، امکان معامله آنی، همکاری در فروش با دعوت از کاربران جدید و همچنین آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات دنیای رمزارزها بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز