بهترین سواحل خانوادگی آنتالیا کدامند؟

ساحل آنتالیا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنتالیا به داشتن بیشترین سواحل با پرچم آبی معروف است و نام ساحل فیروزه را به خود اختصاص داده است.

با نزدیک شدن به تابستان، مسافرت‌ها به آنتالیا،شهری با سواحل خانوادگی بی‌نظیر، افزایش می‌یابد و بازار خرید تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۲ نیز داغ می‌شود.

پرچم آبی نشان بین‌المللی است که بیانگر تمیزی و بی‌عیب بودن آب سواحل است. این بنیاد سواحل را بر اساس کیفیت آب، تمیزی دریا، استانداردهای ایمنی، بازیافت کنترل‌شده حیوانات خانگی و فرصت‌هایی برای معلولان رتبه‌بندی می‌کند. استان آنتالیا دارای 213 ساحل با پرچم آبی است. در واقع، ترکیه با داشتن 519 ساحل با پرچم آبی، رتبه سوم را از نظر آب‌های بکر در جهان از نظر بنیاد آموزش محیط‌زیست به خود اختصاص داده است. در آنتالیا، سواحل با پرچم آبی را برای لذت بردن از شنا، فعالیت‌های آبی و قایق‌ سواری خواهید دید. سواحل بکر آنتالیا در امتداد مدیترانه دارای مناظری شگفت‌انگیز با پس زمینه کوه‌های تارسوس هستند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین سواحل خانوادگی آنتالیا می‌پردازد؛

ساحل لارا

ساحل لارا یک ساحل شنی است که در ضلع شرقی مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. طول کل ساحل 15 کیلومتر است و تنها 2 کیلومتر آن مناطق عمومی است. بقیه ساحل محل استراحتگاه‌های 5 ستاره این منطقه است.همچنین، ساحل لارا یک ساحل با پرچم آبی است و میزبان انواع فعالیت‌های آبی سرگرم کننده مانند موج‌سواری و جت‌اسکی است. همچنین ساحل لارا محل سندلند است که در آن هرساله مجسمه‌های شنی غول پیکری ساخته می‌شود. شما می‌توانید با کمک یک مجسمه ساز، مجسمه شنی خودتان را بسازید.

راز آسمان پایتخت

ساحل آنتالیا-کاماپرس

ساحل مهتاب

ساحل مهتاب در کمر قرار دارد که یکی دیگر از سواحل پرچم آبی ترکیه است. این ساحل ماسه‌ای و سنگریزه‌ای است که 500 متر طول داد. امواج چشم‌نواز در ساحل و آب کم عمق این ساحل را به گزینه‌ای عالی برای خانواده‌ها و کودکان تبدیل می‌کند. همچنین تخت‌های آفتاب‌گیر و چتر برای اجاره در دسترس هستند و گزینه‌های زیادی برای ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، پاراسلینگ و قایق‌سواری وجود دارد.

ساحل سیرالی

ساحل سیرالی بهترین ساحل خانوادگی در آنتالیا است که به خاطر حال و هوای آرام و دسترسی به مکان‌های باستانی المپوس و شعله ابدی شهرت دارد. ساحل سیرالی به عنوان ساحلی برای پرورش لاک پشت‌های سرخ شناخته می‌شود. در مسیر شما از آنتالیا به کاس، حدود 2 ساعت با ماشین از ساحل به طول می‌انجامد. می‌توانید یک سفر یک روزه از آن داشته باشید یا در یکی از پانسیون های محلی اقامت کنید.

ساحل آنتالیا-کاماپرس

ساحل آدرسان

این ساحل در یک منطقه‌ی حفاظت شده است که از ترکیبی از ماسه و سنگریزه و با حال و هوای شهری کوچک تشکیل شده است. ساحل آدرسان 2 کیلومتر طول دارد و ورزش‌های آبی و فعالیت‌های قایق‌رانی را با منظره‌ای فوق‌العاده از دریای مدیترانه و کوه‌های اطراف ارائه می‌دهد.

ساحل آکچگرمه

ساحل آکچگرمه در کاس است و یکی دیگر از سواحل پرچم آبی در استان آنتالیا است. این ساحل شنی به دلیل آب‌های کم‌عمق و شفاف مورد علاقه خانواده‌هایی است که فرزندان کوچک دارند. این ساحل حدود 200 متر طول دارد و کوه‌هایی در اطراف آن وجود دارد. همچنین در این ساحل کافه، زمین تنیس و پارک آبی کوچک و… نیز وجود دارد.

ساحل آنتالیا-کاماپرس

ساحل کاپوتاس

ساحل کاپوتاس یک ساحل برنده جوایزمختلف در آنتالیا است که یکی از زیباترین سواحل در تمام ترکیه محسوب می‌شود. این ساحل که بین کالکان و کاس واقع شده است، تنها 150 متر شن و ماسه ریزدانه دارد. برای شنا کردن و لذت بردن از منظره آب‌های فیروزه‌ای مدیترانه، باید در کنار جاده پارک کنید، سپس 187 پله را به سمت خلیج کوچک پایین بروید. یک منطقه کوچک نیز برای خرید میان وعده در این ساحل وجود دارد که می‌توانید نوشیدنی، بستنی و سایر نوشیدنی‌های کوچک را بخرید.

ساحل پاتارا

ساحل پاتارا که حدود 20 دقیقه از کالکان فاصله دارد، طولانی‌ترین ساحل در استان آنتالیا است. شن‌های ریز سفید نرم همراه با دریای درخشان مدیترانه، آن را به یک منطقه توریستی محبوب تبدیل کرده است. این شهر به خاطر آب‌های کم‌عمق، ساحلی عالی برای خانواده‌های بچه‌دار است. سرویس‌های بهداشتی و مکان‌هایی جهت تعویض لباس نیز در ساحل پاتارا وجود دارد.
گردشگران می‌توانند برای رزرو آنلاین تور آنتالیا و آگاهی از جزئیات این تور به وبسایت مجموعه قصر شیرین مراجعه کنند. این هلدینگ، یک مجموعه کارآمد و باسابقه برای رزرو تورهای داخلی و خارجی محسوب می‌شود.

ساحل آنتالیا-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز