بهترین سایت برای خرید هاست اختصاصی کدام است؟

ژیوار

انتخاب بهترین سایت برای خرید هاست اختصاصی را با توجه به خدمات و هزینه سایت‌ها باید در نظر گرفت. بکاپ گیری منظم، پشتیبانی 24 ساعته و ارائه دامنه‌ای با پهنای باند مناسب از جمله اساسی‌ترین مواردی هستند که سایت مورد نظر باید آن را به خوبی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

کاماپرس در این گزارش 5 سایت مناسب برای خرید هاست اختصاصی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

خرید هاست اختصاصی از هاست نگار

سایت هاست نگار یکی از سایت‌های برجسته در ارائه خدمات هاستینگ بوده و تنوع خدمات قابل توجهی دارد. از جمله مزایای این سایت، پهنای نامحدود، امکان میزبانی چند سایت روی یک هاست، ارائه هاست ابری ویژه و ارائه سرویس میزبانی ویژه وردپرس را می‌توان نام برد. همچنین این سایت بیمه سرویس‌های خود را توسط بیمه پارسیان ارائه کرده و ضمانتی برای بازگشت وجه تا 100 ساعت بعد از تحویل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این سایت SSL رایگان را عرضه کرده و هارد پرسرعت NVMe دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

خرید هاست اختصاصی از لیموهاست

لیموهاست نام سایت دیگری است که برای خرید هاست اختصاصی می‌توان سراغ آن رفت. این سایت انواع خدمات و محصولات مانند هاست اشتراکی، هاست ووکامرس، هاست وردپرس، هاست لینوکس و سرور مجازی را عرضه کرده و در آن امکان استفاده از سرور اختصاصی، سرور فروشگاهی، سروری ابری و هاست دانلود یا هاست ایمیل نیز وجود دارد. خرید هاست اختصاصی از لیموهاست می‌تواند تجربه‌ای خاص باشد که در آن قیمت مناسب و پشتیبانی قوی و حرفه‌ای در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

خرید هاست اختصاصی از هاست ایران

یکی از معروف‌ترین سایت‌هایی که برای خرید هاست اختصاصی می‌توان سراغ آن رفت هاست ایران است. این سایت قدیمی منابع اختصاصی قابل توجهی داشته و هاست ابری با کیفیتی را عرضه می‌کند. علاوه بر آن، این سایت از سخت افزار مناسب برای جلوگیری از حملات DDoS استفاده کرده و سرویس مناسبی را ارائه می‌دهد. همچنین این سایت هزینه بالایی نسبت به سایت‌های مشابه داشته و خدمات ارائه شده در آن نیز تنوع بالایی دارد.

خرید هاست اختصاصی از نت افزار

نت افزار نام سایتی فعال و معتبر در زمینه خرید هاست اختصاصی است که دامنه رایگان را ارائه کرده و کدهای تخفیف مختلفی دارد. همچنین این سایت هاست با حجم بالا را در اختیار کاربران قرار داده و پهنای باند آن به نسبت بالا است. این محصول قیمت مناسبی در سرویس‌های خود داشته و پشتیبانی آن به موقع و با سطح بالایی صورت می‌گیرد. علاوه بر آن، این سایت خدمات پس از فروش حرفه‌ای داشته و از سیستم کش حرفه‌ای بر روی هاست خود استفاده می‌کند.

خرید هاست اختصاصی از ایران سرور

یکی از جذاب‌ترین سایت‌هایی که برای خرید هاست اختصاصی می‌توان آن را انتخاب کرد، ایران سرور است. این سایت سرویس‌های بسیار متنوعی داشته و سرویس اختصاصی برای سیستم‌های جوملا، پرستاشاپ و وردپرس را ارائه می‌دهد. همچنین ایران سرور از هاردهای نسل جدید استفاده کرده و پشتیبانی آن سریع و به موقع است. در خرید هاست اختصاصی از این سایت می‌توان از ارائه سرویس‌های با آپ تایم 99.99 درصد مطمئن بود. همچنین این سایت پنل کاربری کاربر پسندی را طراحی کرده و 7 روز گارانتی بازگشت وجه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران سرورلیموهاستهاست ایرانهاست نگار
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان