بهترین ساعت های هوشمند زیر یک میلیون تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت‌های هوشمند به علت قابلیت‌هایی مثل کنترل سلامتی و برقرای تماس در سال‌های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند. پرچمداران این نوع ساعت‌ها قیمت بالایی دارند و بسیاری از افراد به دنبال یک ساعت ارزن قیمت‌تر می‌گردند. از آنجایی که کمپانی‌های مختلفی آنها را تولید می‌کنند تنوع آنها زیاد است و افراد می‌توانند بر اساس بودجه و سلیقه خودشان مدل مناسبی را انتخاب کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ۵ مدل از بهترین ساعت‌های هوشمند زیر یک میلیون تومان می‌پردازد:

1- ساعت هوشمند هایلو  LS02 Global Version

این ساعت ساختار پلاستیکی و وزن سبکی دارد. این مدل دارای یک برنامه برای همگام سازی با گوشی‌های هوشمند است و یک مانیتور ضربان قلب دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به استاندارد IP68 ضد آب آن اشاره کرد. این محصول یک باتری 260 میلی‌آمپری دارد که می‌تواند تا مدت‌ها ساعت را روشن نگه دارد. قیمت آن حدودا 968 هزار تومان است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

2- ساعت هوشمند کیو سی وان GTC Watch

این مدل قابلیت پشتیبانی از 70 حالت ورزشی مختلف را دارد و می‌تواند سطح اکسیژن خون را اندازه گیری کند. سیستم عامل اختصاصی آن سازگار با اندروید 6.1 و بالاتر و ios 12.0 و بالاتر است. از ویژگی‌های آن می‌توان به گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب اشاره کرد. قیمت آن حدودا  799 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند-کاماپرس

3- ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

جنس بدنه این مدل از پلاستیک است. این محصول استاندارد 2ATM ضد آب دارد و در دو رنگ خاکستری تیره وسفید موجود است. این ساعت به یک باتری 270 میلی‌آمپری مجهز شده که با استفاده معمولی تا 7 روز دوام می‌آورد. محصول سنسور سه‌گانه ضربان قلب، اکسیژن خون و خواب دارد. قیمت آن حدودا  778 هزار تومان است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

4- ساعت هوشمند هوآوی مدل Band 4

این ساعت بدنه پلاستیکی و بند سیلیکونی دارد و در سه رنگ مشکی، صورتی و عنابی موجود است. این محصول از یک باتری با ظرفیت 91 میلی‌آمپر بهره می‌برد و حدودا تا 9 روز می‌تواند دوام بیاورد. قیمت آن حدودا  688 هزار تومان است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

5- ساعت هوشمند میبرو مدل A1

جنس بدنه این مدل از آلیاژ آلومینیوم است. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 270 میلی‌آمپر دارد که با استفاده معمولی تا 10 روز دوام می‌آورد. این محصول قابلیت پشتیبانی از 20 حالت ورزشی را دارد. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به پیش‌بینی وضع هوا و قابلیت پیدا کردن گوشی اشاره کرد. قیمت این محصول حدودا 749 هزار تومان است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز